Mededeling

Collapse
No announcement yet.

honda nx650 SM

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• honda nx650 SM

Ik heb een honda nx 650 staan met metalen remleidingen en hele mooie excel sm velgen. Heb hem lange tijd niet gebruikt, maar de motor draaide nog toen ik hem wegzette.

Als er iemand interesse heeft doe een goed bod, richtprijs 999 eur, kijk eens op kapaza, daar staat mijn zoekertje. Ik kan altijd foto's nemen en ze mailen.
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 25/01/2012, 15:35.

Hmm, hier wel interesse....

Is er iets aan de vering veranderd?

Staat van ketting, remmen, olie, banden,...?
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Ik heb ook interesse in deze grote broer van mijn nx125. Is hij rijdend weggezet? Geen motorproblemen? Hoe lang staat hij stil?

Comment

Ik weet niet zo goed hoe heel da spel hier werkt he; ik wil proberen op meerdere berichten te reageren.
        Last edited by ; 26/01/2012, 11:33.

Comment

Ik schets even het verleden van deze motor:

zelf heb ik hem gekocht van iemand die er wel veel van kende. De man heeft kosten noch tijd gespaard om deze moto in orde te brengen. Zo heeft hij bijvoorbeeld veranderd:
          Excel velgen laten spaken op de originele nx wielen, moto uiteen gehaald en kader laten poedercoaten,
          de rest ook zwart gespoten, metalen remleidingen geplaatst en kontje veranderd zodat het achterlicht kleiner is en er witte pinkers opstaan(enkel kont). De motor is dan nagekeken en in orde gebracht bij een garagist. De originele veer achteraan is opgedraaid, fourche vooraan is origineel. Deze reageert vreemd, waarschijnlijk te weinig oliedruk. Er is geen lek.
          Voorband is versleten. olie enzo moeten eens nagekeken worden. Ik had hem nog een vidange gegeven en daarna maar paar honderd kilometers mee gereden. Staat nu ongeveer een jaar stil.
          Heb deze moto gekocht omdat ik hem zo graaf vond en om mijn eerste ervaringen op de moto op te doen. Ondertussen ben ik proffessioneel motorrijder geworden en rijd ik in mijn privé niet meer met de moto.
          Hij staat in de weg en heb totaal geen technische kennis om hem om te bouwen naar mijn wens. Dat wou ik namelijk doen, maar het zal bij dromen blijven. Google eens nx 650 custom, bij afbeeldingen. Die rooie dirtbike, geweldig!
          Zo, een lang verhaal. Hopelijk hebben jullie er wat aan.

Comment

Ik wil ook even opmerken dat vele stukken van de XR en SLR op de NX passen, je kan dus uitgebreid aan de slag met ombouwen en knutselen, maar hou er dan rekening mee dat je het juiste bouwjaar in acht moet nemen!

Comment

Ik heb zowat leren moto rijden op zo'n model. Eerst op een NX250 (neef) en daarna de NX650 van m'n broer.

In deze mooie kleurstelling...

Herinner me dat dat (voor zover ik als gast van 15/16 kon over oordelen) hele soepel rijdende moto's.

Is jammer genoeg na zowat ene goed jaar al gestolen (jaja, in die kleurstelling!)
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                Ik heb zowat leren moto rijden op zo'n model. Eerst op een NX250 (neef) en daarna de NX650 van m'n broer.

In deze mooie kleurstelling...

Herinner me dat dat (voor zover ik als gast van 15/16 kon over oordelen) hele soepel rijdende moto's.

Is jammer genoeg na zowat ene goed jaar al gestolen (jaja, in die kleurstelling!)
                Haha, call me crazy, maar ik vind dat nog wel iets hebben.
                Doet me wat aan het Zuiden denken, in Frankrijk en Spanje kom je zulke kleurenstellingen wel vaker tegen.

Comment

Doe eens een bod, iemand?
                  Heb al een van 500 en een van 600 via kapaza
                  650 en ge moogt hem hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ecsawova Bekijk Berichten
                    Doe eens een bod, iemand?
                    Heb al een van 500 en een van 600 via kapaza
                    650 en ge moogt hem hebben
                    Ok, ik bied 650.
                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Yeeehaaa
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

Haha! hey, hopelijk ga je er veel plezier aan hebben!
                        Ik heb echt spijt dat ik niets van techniek ken want anders had ie gewoon in kapellen blijven staan. (smiley, weet begot niet hoe ik dat moet doen, smiley)

Comment

Ok, kheb'm

Comment

HIJ IS WEG, DAG DOMI.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ecsawova Bekijk Berichten
                              HIJ IS WEG, DAG DOMI.
                              Ff terzijde. Er zit daar een manuele choke op é. Die open zetten, fikken van de gas en 1 duw op de startknop.

Vanaf de sneeuw weg is schrijf ik em in, komen er nieuwe banden op en gaat hij de baan op. Pas wanneer de Benelli af is wordt deze optisch in orde gezet.
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                              X