Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opreis met de vespa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• opreis met de vespa

Ik sta op het punt een vespa 125cc gts 2de hands tekopen. maar deze zomer zo ik op vakantie willen gaan met deze vespa, kan die dat eigenlijk aan zo'n 5 dagen rijden zo'n 300km (denk ik te rijden) per dag. En zou er ook een 2de persoon magen op zitten?

Hopende op een antwoord, groeten.

zeeman

Gaat zeker. Maar comfi is iets anders. Bovendien, 5 dagen en 2 personen... Zal geen evidentie zijn om alle bagage + regenkledij mee te nemen zonder overladen en/of uit balans geladen te zijn.

En zelf al krijg je er alles op, fijn zal het zeker niet rijden.
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

vespa kan dat aan, jouw (mijn) rug niet

Comment

met de trein (.fr/.DE) kan je het "eerste saaie stuk" overbruggen
        bvb tot Biaritz of Verona

Comment

hartelijke dank voor de reactie, ja 2 personen zal veel zijn, dus zal ik mijn vriendin thuis laten hé

gr zeeman

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zeeman Bekijk Berichten
            hartelijke dank voor de reactie, ja 2 personen zal veel zijn, dus zal ik mijn vriendin thuis laten hé

gr zeeman
            foto van de vriendin?
            My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Vergeet niet dat je daarvoor een moto rijbewijs moet hebben.

Een 125cc rijden met B rijbewijs mag enkel in .be

Comment

Op reis met 125 GTS -> Ja, maar alleen en via de binnenwegen!

Ten eerste heeft hij maar genoeg vermogen voor 1 persoon en ten tweede zit je te veel naar voor op het zadel met een passagier, waardoor het onaangenaam rijden is. Je zit dan met je benen tegen het kastje geklemd.
                Echt niet aan te raden voor lange afstanden.

En als je nog een okkazie GTS zoekt, er staat er hier nog eentje in mijn garage. Moet wel zijn groot onderhoud krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                  Op reis met 125 GTS -> Ja, maar alleen en via de binnenwegen!

Ten eerste heeft hij maar genoeg vermogen voor 1 persoon en ten tweede zit je te veel naar voor op het zadel met een passagier, waardoor het onaangenaam rijden is. Je zit dan met je benen tegen het kastje geklemd.
                  Echt niet aan te raden voor lange afstanden.

En als je nog een okkazie GTS zoekt, er staat er hier nog eentje in mijn garage. Moet wel zijn groot onderhoud krijgen.
                  Wat vraag jij eigenlijk voor jouw Vespa binnenpoesinrichter?
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Voor 2500 mag hij weg (nieuwprijs 3900 Euro). Prijs is (licht) bespreekbaar. Hij staat al een ganse tijd stil (>1 jaar) en hij moet op groot onderhoud (11.000 km). Dat is voor de koper. Ik wil het ook doen, maar dan vraag ik ook meer.

Heeft een Leovinci uitlaat en nieuwe pirelli's.

Comment

Working...
                    X