Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda novio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Honda novio

Hey,

ik heb een honda novio staan (waar nog wel wat werk aan is ) maar hij/zij heeft geen achtervering. is dat origineel, zo ja uit welk jaar komt hij/zij dan ongeveer.

Dank op voorbaad
    Last edited by ; 18/11/2006, 12:44. Reden: antwoord krijgen

.....
    Last edited by ; 18/11/2006, 13:03. Reden: leuk hé zo'n edit post. :D

Comment

Dit is de eerste keer dat ik hoor dat er een Novio zonder achtervering bestaat, Amigo's wel ('k heb er zelf eentje klik), maar van Novio's wist ik het niet.
      Je bent toch zeker dat het geen omgebouwde Amigo is?

Er staat er blijkbaar eentje te koop op 2dehands, toevallig toch niet uw exemplaar? Deze heeft inderdaad geen tankvulstop onder het zadel (dus geen omgebouwde Amigo), en de verticale framebuis onder het zadel heeft een andere vorm dan de Amigo, Amigo R en Novio R. De chroom slijklapjes zijn dan weer typisch Novio en het koplampje (van het merk Aprillia) is die van de Amigo.
      Blijkbaar bestaat het, een Novio zonder achtervering, een uniek stuk als je 't mij vraagt.

Vind de beste lokale prijzen voor tweedehands fietsen, bromfietsen en scooters. 2dehands heeft het grootste productassortiment in Belgià«.

Comment

Ik dacht ook eerst dat het een omgeboude amigo was maar ik weet het niet.
        Maar die van mij staat niet te koop.

bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper_1991 Bekijk Berichten
          Ik dacht ook eerst dat het een omgeboude amigo was maar ik weet het niet.
          Maar die van mij staat niet te koop.

bedankt
          De bagagedrager is vastgelast aan de (vaste) achtervork, als er in uw bagagedrager géén opening voorzien is voor de vulopening van de benzinetank (benzinetank van de Amigo zit altijd onder de bagagedrager) dan is het een Novio frame.

M.a.w., de combinatie vaste achtervork en bagagedrager zonder opening duidt op een Novioframe, meer bepaald een Novio zonder achtervering.
          Of men moest de bagagedrager van een (geveerde) Novio op de vaste achtervork van een Amigo gelast hebben, maar dat is al vergezocht en die kans is bijgevolg wel heel klein.

Post eens wat foto's van uw Novio, alles zal meteen duidelijk worden dan.

Comment

ik zal proberen om foto's te posten maar ik moet er eerst nog wel maken

Comment

*

Volledig origineel !! Ik heb er zelf zo 2 , zeldzaam...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stenn10 Bekijk Berichten
                Volledig origineel !! Ik heb er zelf zo 2 , zeldzaam...
                Twee Novio's?

Comment

Working...
                X