Meld hier gewoon je random ervaring met moto's.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Moto Fun
Collapse
X
-
MOTORIJDEN IS DE MAX
Deze avond met mijn pa zijn krel rond geknald.
Kawasaki Voyager XII
1200cc 4-inlijn 115pk
Wel lastig dat alles in miles is. (ingevoerde Amerikaan)
Gaat wel goed vooruit maar zuipt als een koe water en heeft een draaicirkel waar de gemiddelde camion met zou lachen. Maar toch eenmaal je de kraan opendraait echt WTFLast edited by Alfa-Beemer; 17/04/2012, 01:12.U hoeft dit niet te lezen.
-
Vandaag voor de eerste keer met mijne nieuwe 2dehands moto gereden,gsx-r 600 k2,wat een krachtig machine,trekt de stenen uit de grond!
deze
Had wel 1probleempje shifter was kapot ,maar had ik heel snel gemaakt was simpel buiten 1vijs was niet los te krijgen ,maar wd40 en rubberen hamer kunnen wonder doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenVET! Wat presteert dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenVET! Wat presteert dat?
3.9 sec 0 naar 100 en hij topt op 255kmp.
Rijd echt geweldig!!!
Tien jaar geleden heb ik er zo een nieuw gekocht en die liep 284km/h op de teller. Vermoedelijk zo'n 255 a 260km/h echte kilometers. Zalige motor!Last edited by ATI; 25/04/2012, 18:57.
Comment
-
Van de moderne motorfietsen blijf ik een ongelofelijke boon hebben voor de Benelli's. Ongeveer 2 jaar als bedrijfsmoto's gehad en zo ontzettend veel fun op gehad, op allemaal.
Die beesten hadden meer koppel bij een lager toerental dan een 1200boxer van BMW en bleven bovendien trekken tot in de rode zone.
Pure kracht zonder ook maar iets van elektronische of mechanische hulp. Geen ABS, geen tractiecontrole zelf geen slipperkoppeling. En op een moto met (ik dacht) 54% van het gewicht op het voorwiel, 1130cc triple in het vooronder zou je die laatste nochtans wel kunnen verantwoorden.
Maar omdat het zo ruw was, zo esthetisch perfect, maar anderzijds nog zo onafgewerkt was het subliem. Pas op, je moest er wel mee overweg kunnen en er mee leren rijden, want ze waren alles behalve toegankelijk. Van de nieuwe generatie motoren ben ik zo een gevoel nooit meer tegen gekomen. Prachtige beesten.
Iedere keer als ik weer eentje tegenkom begint het te kriebelen. Bij RAD Drongen staat boven de Tre-K waarmee ik ondermee op zonder heb gereden. Het kriebelt zo dan... Ik wil er echt ooit nog eentje in huis halen... De Benelli's 1130 zijn mijn absolute "realistische ooit moto".Bijgevoegde BestandenOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Ik weet niet of mijn vraag thuishoort in dit topic, maar kom. Het zit dus zo, binnen een paar maand word ik 16 jaar. Aangezien mijn school 13 km van mijn huis ligt denk ik er aan om mij iets aan te schaffen dat benzine verbruikt om mij makkelijker te kunnen verplaatsen. Mijn ouders zijn niet echt te vinden voor een brommer, die vinden dat gevaarlijk enz... Nu moest het iets zijn op 4 wielen dan zouden zij dat misschien wel goedkeuren. Dus dat bracht mij bij een quad. Na een beetje opzoeken op internet te weten gekomen dat er quads zijn die door de wet gezien worden als een brommer klasse B ( te besturen met rijbewijs A3, dus max 50cc en 45km/h). Nu is mijn vraag, is dat te doen om daar dagelijks een 30tal km mee als te leggen ? Hoe verhoud de prijs (tweedehands) zit t.o.v. een gewone brommer. Aangezien er hier toch wel wat motoliefhebbers zitten kunnen jullie mij misschien advies geven.
Comment
-
Ik zal u mijn mening is geven 1 een quad is daar niet voor gemaakt en ne 50cc is een echte kinderquad en dat verbruikt veel + een quad is veel moeilijker om me te rijden dan ne brommer das altijd driftend door de bocht of op 2 wielen.Ik zou gewoon ne wallaroo ofzo kopen of iets in die aard.
Comment
-
Quad zou ik echt niet kopen om dagelijks mee naar school te rijden, ten eerste, zoals ATI zei, dat zijn meestal kinderquads, en dus ook totaal niet comfortabel om mee te rijden. En verder is da als je in stadsverkeer moet rijden minder handig als een gewone brommer, want een quad draait ge niet op een meterke of 2 e.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenMeld hier gewoon je random ervaring met moto's.
Comment
-
Comment