Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje ivm scooterverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vraagje ivm scooterverzekering

Vroeg me af wanneer ik een scootertje koop (50cc), of ik dan enkele documenten omtrent de scooter bij de verzekering moet voorleggen ?
    Heb er dus eentje besteld maar niet echt meteen zin om effe heen en weer te rijden voor enkele papiertjes en dan nog is terug om niet onverzekerd naar huis te rijden.
    Alvast bedankt.

Ze hebben volgende gegevens van het voertuig nodig, Model, type, bouwjaar en chasisnummer. Neem dus gewoon je gelijkvormigheidsattest mee.

Comment

Dank u Bairy

Comment

Ik spreek over een 125cc scooter:

Bij aankoop van een nieuwe krijg je het inschrijvingsformulier mee van de verkoper + gelijkvormigheidsattest. De verzekering moet dan enkel nog wat dingen aanvullen en opsturen zodat jij je plaat krijgt en later het inschrijvingsbewijs.

Bij het inschrijven van een occasie scooter heb je het inschrijvingsbewijs van de vorige eigenaar nodig.
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Voor alle duidelijkheid, ik had het over een 50cc. Hoger dan 50cc is het een moto en moet je doen wat Jochen vermeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
            Voor alle duidelijkheid, ik had het over een 50cc. Hoger dan 50cc is het een moto en moet je doen wat Jochen vermeld.
            Owja ok 125cc is met plaat enzo en 50cc natuurlijk niet. Verstrooide kop
            Iig, als je nieuw koopt krijg je al het nodige van de verkoper normaal
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
            X