Mededeling

Collapse
No announcement yet.

behendigheid moto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• behendigheid moto

Ik zou graag ter voorbereiding van de manoevers van het moto-examen beter manoevreren tussen obstakels. Ik heb een eigen moto die ik kan gebruiken. Iemand een idee waar je dit kunt oefenen?

Is een gymkhana wat ik nodig heb?
    Dit is gratis http://www.vrom-rijopleidingen.be/bl...d-2012-24-juni
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Ergens op een parking van een supermarkt ofzo op een zondag?

Comment

Eens bellen naar de rijschool en vragen wanneer kurt naar Gullegem gaat, dan mag je daar gaan oefenen, ofwel met je eigen moto of met de moto van de rijschool
      1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

Of naar 1 van de screenings van de MAG , die op verschillende plaatsen georganiseerd geworden. Is gratis en onder begeleiding van ervaren mensen.
        Data en plaatsen op mag.be

Verstuurd van mijn Sensation XE with Beats Audio Z715e met Tapatalk

Comment

ik heb een adresje in zottegem waar je kan oefenen.
          2015 BMW S1000R
          2010 Renault Clio RS Cup
          1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

PM?

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
            Of naar 1 van de screenings van de MAG , die op verschillende plaatsen georganiseerd geworden. Is gratis en onder begeleiding van ervaren mensen.
            Data en plaatsen op mag.be
            merci!
            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Op de parking van de bevegemse vijvers in zottegem kun je oefenen. Daar is een groot oefenterrein voor mensen die met de auto/moto leren rijden. Terrein sluit aan bij de parking van het zwembad en fuifzaal de bevegemse vijvers. Daarna kan je altijd een ritje gaan doen ik de vlaamse ardennen (regio zwalm/brakel/ronse), is echt de moeite om daar te gaan cruizen, zowel auto/moto/fietser/wandelaar komt daar wel aan zijn trekken. Ik zie dat je van gent bent, dat is maar een 25km van zottegem, is makkelijk te doen op een half uurtje. E40 op richting brussel, dan afrit wetteren nemen en zo de N42 op richting zottegem (passeer je oosterzele, my place ).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                Op de parking van de bevegemse vijvers in zottegem kun je oefenen. Daar is een groot oefenterrein voor mensen die met de auto/moto leren rijden. Terrein sluit aan bij de parking van het zwembad en fuifzaal de bevegemse vijvers. Daarna kan je altijd een ritje gaan doen ik de vlaamse ardennen (regio zwalm/brakel/ronse), is echt de moeite om daar te gaan cruizen, zowel auto/moto/fietser/wandelaar komt daar wel aan zijn trekken. Ik zie dat je van gent bent, dat is maar een 25km van zottegem, is makkelijk te doen op een half uurtje. E40 op richting brussel, dan afrit wetteren nemen en zo de N42 op richting zottegem (passeer je oosterzele, my place ).
                dat bedoelde ik dus
                2015 BMW S1000R
                2010 Renault Clio RS Cup
                1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Het parkeerterrein van een groothandel, of ergens op een industrieterrein. Neem eventueel wat pylonen mee!

Comment

Working...
                  X