Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede mechanicien gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goede mechanicien gezocht

Het zit zo, ik heb een paar maanden terug een Yamaha XT350 gekocht van 1986.

De motor had een tijd stil gestaan, maar reed op zich wel ok. Er is wat roest aan, een paar deukjes, schrammetjes en al die zever, maar niets ernstig.

De rook uit de uitlaat was niet blauw en hij verloor geen olie.

Intussen zijn er wel een paar problemen bij opgedoken en ik zoek een goede technieker die dat voor mij zou kunnen oplossen (rond het leuvense).

De motor backfiret best wel hard en enkele joints zijn zo versleten dat hij wat olie verliest. Als ik hem laat idlen, dan moet ik of te wel gans de tijd een beetje gas bijgeven of hij idlet op 5000 toeren. Ook lekt er wat olie uit die op de radiator terecht komt, wat een rookwolk geeft van zodra ik ga stilstaan. En dan nog wat kleine probleempjes zoals bv de pinkers die te snel aan/uit gaan sinds ik wat lampjes heb vervangen enzoverder, niets serieus.

De motor zou tegen begin oktober gemaakt moeten zijn, want dan heb ik mijn praktijkexamen en 10 meter op 11 seconden lukt daar sowieso niet mee.

Kunnen jullie iemand aanraden die dit deskundig kan oplossen? (uzelf aanraden mag ook, als je bereidt bent dit te proberen)
    Het is op zich een goede motor en ik denk dat de problemen 'niet zo moeilijk' zijn om op te lossen. (Dat is toch wat mijn nonkel zei die een XT650 heeft) Dealer of particulier maakt me niet uit, een factuur moet niet, maar de persoon moet wel te vertrouwen zijn.
Working...
X