Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Headset inbouwen in helm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Headset inbouwen in helm

Iedereen

ik zou een headset willen inbouwen in mijn helm maar weet niet goed hoe. het betreft een cobra pmr-mbh5 headset. heeft iemand dit al geprobeerd en hoe ?

mvg
    Frederik

Binnenbekleding van een helm is vaak uitneembaar... Dus die neem je eruit, de luidsprekers plak je op de plaatsen waar je oren zitten en de microfoon laat je uitkomen vlak voor je mond. Daarna de binnenbekleding er terug in en klaar is klara.

Comment

Eventueel met een verhitte lepel het piepschuim te hoogte van de speakers zachtjes indrukken als ze te dik zijn/te hard op je oren duwen.
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Ik heb tot nu toe al 3 helmen voorzien van een headset.
        Als de binnen bekleding eruit gaat is het vrij eenvoudig. Ik probeer wel altijd de kabels mooi weg te werken, en dus ook buiten het schuim te laten gaan (tussen het schuim en de harde schaal dus).

Bij mijn Shoei ging niet alles eruit en heb ik het kabeltje voor het rechtse oor (het langste) langs de achterkant laten lopen. Met een schroevendraaier kon ik het kabeltje netjes wegduwen.
        In de Caberg van mijn vriendin kon niets van de bekleding verwijderd worden. Uiteindelijk een kleine snede gemaakt in de bekleding, en vervolgens de speakertjes geplaatst.

Het is even sukkelen maar eenmaal geplaatst zal je er wel heel veel plezier van hebben. Ik zou niet meer zonder kunnen !

Comment

Working...
        X