Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kartbike

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kartbike

Op het autosalon de mensen van actionkart/steenfun tegengekomen. Ze zijn bezig met kleine motoren aan het ontwikkelen om te rijden op kartcircuits. Zowel de moto's als de circuits worden gekeurd hiervoor. De moto's zijn niet zo groot maar het zijn ook geen pocketbikes. Voor 15 euro kun je een kwartier rijden, voor die prijs heb je ook je motor, pak en helm. Vrij gelijkaardig aan karten dus.

Binnenkort kun je terecht bij actionkart.be in Hasselt. Na de zomer volgt het kartcircuit in Machelen en het is de bedoeling dat ze hun moto's & keuring gaan verspreiden over heel europa. Voor 2500-3000 kun je een eigen motor kopen, kant-en klaar voor het rijden op kartcircuits.

Lijkt me schitterend.
    Tech stuff: moto is gebaseerd op een 4takt Honda GX 200RX, 10 inch wielen, hydraulische remmen, 650mm zadelhoogte, auto transmissie, 6.5pk

1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
    Op het autosalon de mensen van actionkart/steenfun tegengekomen. Ze zijn bezig met kleine motoren aan het ontwikkelen om te rijden op kartcircuits. Zowel de moto's als de circuits worden gekeurd hiervoor. De moto's zijn niet zo groot maar het zijn ook geen pocketbikes. Voor 15 euro kun je een kwartier rijden, voor die prijs heb je ook je motor, pak en helm. Vrij gelijkaardig aan karten dus.

Binnenkort kun je terecht bij actionkart.be in Hasselt. Na de zomer volgt het kartcircuit in Machelen en het is de bedoeling dat ze hun moto's & keuring gaan verspreiden over heel europa. Voor 2500-3000 kun je een eigen motor kopen, kant-en klaar voor het rijden op kartcircuits.

Lijkt me schitterend.
    Tech stuff: moto is gebaseerd op een 4takt Honda GX 200RX, 10 inch wielen, hydraulische remmen, 650mm zadelhoogte, auto transmissie, 6.5pk

Ziet er wel leuk uit! Alleen spijtig dat Genk zo ver is, dat wordt nog even wachten dus.

Comment

oei oei, dat is niets nieuws hoor.
      zoiets doe ik ongeveer 4x per jaar.
      eerste keer dat ik dit gedaan heb is 9j geleden.

Comment

ik dacht dat ze zo'n dingen het verboden hadden op kartcircuits, sinds een bepaald accident?

Comment

Ja een aantal jaar geleden is er in Sint-Niklaas een dodelijk ongeluk geweest en sindsdien was het heel moeilijk om dit nog ergens te doen.
          Maar in de actionkart doen ze toch al weer enige tijd.

Het is echt de max om te doen!

Comment

waar kun je nog terecht om te rijden?
            met wat rijdt men zoal rond?

Comment

Ik dacht dat Actionkart om de zoveel tijd eens naar Mechelen kwam (of zoiets)
              momenteel rijden ze voornamelijk nog met de oude 2-takt, maar dit kan elk moment veranderen naar de betere, nieuwere 4-takts.

greets

Comment

Working...
              X