Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motorbanden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Motorbanden

Waar kopen jullie je motorbanden en/of laten jullie die monteren?

Wat vinden jullie van de prijzen van motorbanden in België?
    U hoeft dit niet te lezen.

Altijd bij Lovania in Herent, Martin behandelt uw gerief met zorg en terwijl ge er bij staat.

Comment

Bandencentrale Breine in Wervik! (maar dat is veel te ver voor u.)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
        Waar kopen jullie je motorbanden en/of laten jullie die monteren?

Wat vinden jullie van de prijzen van motorbanden in België?
        Zoals met alle consumentenprijzen in België zitten er enorme verschillen op en loont het enorm om te shoppen.

Banden Ronny in Ham. Belachelijk goedkoop.

Comment

Mototech in Schellebelle. Is leverancier voor een aantal BK's en de No-Budgetcups. Draait mee andere woorden serieus wa omzet en daardoor wel scherp van prijs. Bovendien doen ze het gewoon ook erg goed en correct. Nooit schade en vaak balanceren ze nog manueel uit, wat in de praktijk een veel beter resultaat geeft dan met de machine. Het duurt gewoon langer.
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Lust uwen rr rubber Tack ingelmunster zit goed qua prijs in de westvlaanders

Comment

Mijne PCX zit ook bijna door zijn achterband... Iemand een goed adres in de buurt bij mij?

Ik dacht bij moto's Thomas te gaan, uiteindelijk maakt prijs niet zoveel uit, bandje voor achter staat op bandenonline.be aan 40 Euro (Michelin), dus zoveel zal't wel niet schelen...
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

http://www.bandenboetiek.be/ Glenn is de eigenaar
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                  Banden Ronny in Ham. Belachelijk goedkoop.
                  ² Ook altijd bij den Deirem. :-)
                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

VDC Racing in Gent. Een ex Belgisch kampioen snelheid.
                    Bij de goedkoopste in Vlaanderen en zeer verzorgd.
                    Voor pure circuit banden 1 adres, Mototech.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

vdc? nog nooit van gehoord!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                        vdc? nog nooit van gehoord!
                        Adverteert ook nergens, heeft werk genoeg met mond aan mond reclame.
                        Zit niet ver van Volvo
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bjoxx Bekijk Berichten
                          Altijd bij Lovania in Herent, Martin behandelt uw gerief met zorg en terwijl ge er bij staat.
                          en de prijzen? ben van brussel, had prijsvoorstel van net boven 300 euro voor setje pilot road 3 op mt01, maar dat is waar ik vroeger woonde in limburg, 100 km enkel.

Comment

Efkes mijn factuur gezocht, heb 285 euro betaald voor een set Michelin Pilot Power 2CT in 120-180 formaat. Is wel weer bijna een jaar geleden.

Comment

En als ge van Brussel naar Limburg moet rijden kunt ge beter stoppen in Herent.

Comment

En als ge van Brussel naar Limburg moet rijden kunt ge beter stoppen in Herent.
                                afhankelijk van het prijsverschil natuurlijk, als het echt 100 euro meer is (en ik heb al prijzen gekregen waarbij de achterband alleen hier in bxl evenveel zou kosten al de set bij die 'kleine zelfstandige' in limburg!) kan ik net zo goed doorrijden en er ineens wat mensen bezoeken want kom er anders amper, dan is het dat wel waard.
                                maar als het verschil maar 30-40 euro meer is in herent dan heeft dat idd geen zin nee.

Comment

Zeer goed prijsvoorstel gekregen, 308, set michelin pilot road 3 met opleggen op motor all in.

Comment

Voila, blij u van dienst geweest te zijn.

Comment

Voila, blij u van dienst geweest te zijn.

ik dank u zeer :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                        Zeer goed prijsvoorstel gekregen, 308, set michelin pilot road 3 met opleggen op motor all in.
                                        Je bent al geweest?

289 all in bij Ronny in Ham... voor de PR3 en 263 voor de PR2

Comment

Working...
                                        X