Mededeling

Collapse
No announcement yet.

brommer kopen (dax, skyteam...)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• brommer kopen (dax, skyteam...)

1) Ik heb een vraagje, wat is de max lengte die je mag hebben om met een dax gemakkelijk te kunnen rijden? Is 1.85m te groot?

2) Zijn er mensen die goede garages kennen waar ze niet te dure daxen, skyteam... verkopen? (nieuw/2dehands) in OVL?

mvg
    Last edited by ; 07/10/2013, 17:04.

ik heb met mijn 1.81 zelf nooit problemen gehad op een Monkeytje.

Comment

Oke bedankt!

En zijn er mensen die goede garages kennen waar ze niet te dure daxen, skyteam... verkopen? (nieuw/2dehands) in OVL? bij voorkeur OVL

Comment

doet t-factorbikes dat niet?

Comment

Ik ben 1m 78, in de verste verte geen beknepen gevoel op m'n Dax.

De invoerder van Skyteam, Queengarden in Hoboken geeft een goede service. Heb ik nog ooit een Skyteam PBR 90 bij gekocht.

Comment

en wat zijn zoal de goedkoopste skyteam daxen 50cc die er op de mark zijn? nieuw

Comment

Dat zijn officiële prijzen. Zal rond de 1500e liggen zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT3 Bekijk Berichten
                en wat zijn zoal de goedkoopste skyteam daxen 50cc die er op de mark zijn? nieuw
                Stock promo bij Queengarden, 999 euro voor een 50 cc dax.

Comment

Ik begin ook meer en meer gecharmeerd te raken van een daxje. Ik ben op zoek naar eentje (tweedehands natuurlijk, en geen honda dax wegens te duur), lijkt mij leuk om te beginnen als eerste ervaring met tweewielige voertuigen Verder ook om aan te werken, heeft tenslotte wat techniek van een "volwassen" moto (hydraulische remmen, versnellingen,....) en onderdelen zijn makkelijk en goedkoop te vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                    Ik begin ook meer en meer gecharmeerd te raken van een daxje. Ik ben op zoek naar eentje (tweedehands natuurlijk, en geen honda dax wegens te duur), lijkt mij leuk om te beginnen als eerste ervaring met tweewielige voertuigen Verder ook om aan te werken, heeft tenslotte wat techniek van een "volwassen" moto (hydraulische remmen, versnellingen,....) en onderdelen zijn makkelijk en goedkoop te vinden.
                    ik ben ook op zoek naar een niet te dure eventueel 2dehands. Ik zal je op de hoogte houden moest ik tips hebben of plaatsen weten waar ze goede aanboden hebben. Doe je dit dan ook voor mij? :-)

mvg

Comment

Geen probleem, ik hou mijn ogen open

Comment

ik heb er wel last van ben 1.83m en heb last in mijn rug als ik er langer als 10 km moet opzitten staat trouwens te koop wel echte honda als er iemand intressen heeft stuur mij maar en pb'ke.
                        en als je en niet te dure zoekt als je nog opzoek bent ne maat van mij doe zijn skyteam weg ik dacht aan 800
                        RIP Den borre!

Comment

Working...
                        X