Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lijkt mij wel wat werk en centen in te zitten. Origineel Honda frame is ook altijd een pluspunt. Persoonlijk hou ik wel niet zo van optisch getunede daxen.
heb mij vroeger ook nog bezig gehouden met mini-4-takt, maar als ik het nu zie denk ik telkens hetzelfde: veel te duur voor wat het maar is.
sommige prijzen van die motodaxkes zijn er echt over. kan je al een knappe moto voor hebben waar je uiteindelijk veel meer mee bent.
mini 4 takt maar die van mij staat jammer genoeg te koop welk blok zit er onder? en is dat en en namaak g-craft achterbrug? als het en namaak is in combo met zwaarder blok is echt om problemen vragen. maar was jij dat ook niet met de plaat op u auto met 9-dax-xxx?
mini 4 takt maar die van mij staat jammer genoeg te koop welk blok zit er onder? en is dat en en namaak g-craft achterbrug? als het en namaak is in combo met zwaarder blok is echt om problemen vragen. maar was jij dat ook niet met de plaat op u auto met 9-dax-xxx?
Is een echte G craft brug hoor en blok is een 150cc daytona moter. :-) en Jep ik ben het met 9-999-DAX plaat
Comment