Oorspronkelijk geplaatst door soepap
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
Dat zijn ook een beetje de vragen die ik me stel, ik ga er van uit dat je je motorfiets toch voor het grootste deel op de openbare weg gebruikt en in het huidige Belgische klimaat waar op bijna elk druk kruispunt een flitspaal staat...
Ben je op de openbare weg echt iets met een echt sportieve motorfiets, of kan je beter een ietwat gematigder type kopen dat meer comfort zal bieden waarbij je ook nog enkele duizenden €'s minder betaalt?
Of denk er aan dat je voor het geld dat je spendeert aan een nieuwe racer je een in goede staat verkerende of nieuwe straatmoto kunt kopen + een ietwat oudere racer voor de circuit-uitstapjes.
Wat vind je van je huidige keuze van motorfiets en zou je wisselen met een andere motorfiets (bvb die van een andere motorrijder op AW)
Welke keuze (indien niet beperkt budget) zou je maken als je moet kiezen tussen een moto waar je in de garage uren extra kunt naar geilen omdat ie de laatste nieuwe compleet instelbare veer-demping-technologie heeft die het verschil maakt in bochtensnelheid? Of een dure Harley waar je evenveel plezier in het poetsen hebt als met het rijden met een 315-405 geluid waar je de 81'ers vanaf moet slaan...
...Of dan toch een moto met minder sex-appeal maar het gebruiksgemak vanaf druipt, die wel meters laat liggen op anderen in de bocht maar de honderden kilometers extra afmaalt omdat ie niet vermoeit (tourer / sport-tourer)
En wat vind je van de unexperienced rijders die wel een sportieve motorfiets hebben, maar de ouwe rotten op een wrak of mannen met een V-strom, Caponord, BMW GS, multistrada of een Tiger Triple rijden er cirkeltjes rond...
Last-but not least: Kan jij je vering zelf optimaal instellen, ken je er geen bal van of zit de waarheid ergens in het midden.
hou je niet in om je mening te geven.
Comment