Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nut van een supersport/hypersport op de openbare weg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Wie oh wie spreekt de waarheid, kan iemand het mij vertellen?
    volgens mij spreken zij allemaal de waarheid, en is het vooral een persoonlijke kwestie.

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
      volgens mij spreken zij allemaal de waarheid, en is het vooral een persoonlijke kwestie.

      Dat denk ik niet...

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Wie oh wie spreekt de waarheid, kan iemand het mij vertellen?
        de testrit !!!

        maar de persoon die zegt dat een snelheid alleen maar op de baan gebruikt blijft beter bij zijn scootertje... het nut van een supersport ==) circuit !!

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door stijne Bekijk Berichten
          Heb al mijn motos weggedaan omdat ik het beu was... (had monobikes, crossen en ook 2 R1' s en een r6). Het kriebelt soms toch om terug een moto te hebben, maar het is zo gevaarlijk aan het worden. Je moet begrijpen dat wie een supersport koopt, ergens een zot gen heeft die hem steeds aanspoort om het gashendeltje naar achter te trekken. Komt daarbij dat die snelheid, die versnelling enz enz zooooo verslavend is... ik weet nu dat ik beter niet terug met motoren begin omdat het rijden... je hangt achter een vrachtwagen en je weet dat je er in een flits voorbij bent... maar je hebt een gezin thuis die liever je zonder problemen terugziet. Om dan maar te zwijgen van een lege baan voor je neus... gas open en je bent zo op je achterwiel...

          persoonlijk vind ik een r1 een fantastisch speelgoed. Snel en zo verdomd mooi!!! op een circuit ben ik zeker dat een R6 het minstens even goed doet. Heb een aantal high-siders gehad puur door de power die zo snel komt, power die een r6 veel makkelijker te controleren geeft.
          Ik dacht het warm water uit te vinden hier, maar toen las ik dit
          Ik rijd nu 25 jaar met de moto (FZR1000, YZF 750, Enduro's, Duc Monster, trials, Harleys enz... en geloof het of niet, maar uitgerekend vandaag verkoop ik m'n laatste (Aprilia RX250 2T).
          Aanvullend het volgende : Een supersport is niet confortabel, na 100 km polsen tintelen, rugmiserie, en dan wil je niet weten hoe een eventuele passagier zich voelt na 100km... De laatste jaren, nu de wegen dicht aan het slibben zijn, is er voor mij geen reet meer aan, en denk ik ook te veel aan thuis/gezin op zo'n scheurijzer. Was ik nog alleen, ik kocht er zeker weer een ondanks alle nadelen.
          In ieder geval, motorrijden is een passie, waar je moet van geproefd hebben. De verstandige keuze dezer dagen is een VFR, of een HD als je lekker wil cruisen met je liefje.
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


          Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

          Comment

          Working...
          X