Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vanmiddag op een R1200R gezeten wat een knappe stijlvolle motorfiets
wel raar dat die "maar" 110pk uit z'n 1170cc haalt. Let wel, ik zet de maar tussen aanhalingstekens want 110pk op 2 wielkes, daar kunnen niet veel 4wielers aan tippen qua acceleratie
wel raar dat die "maar" 110pk uit z'n 1170cc haalt. Let wel, ik zet de maar tussen aanhalingstekens want 110pk op 2 wielkes, daar kunnen niet veel 4wielers aan tippen qua acceleratie
'Maar' zeg je?
Hij heeft de op één na krachtigste boxer ooit door BMW gemaakt (de R1200S heeft 122 Pk).
Vergeet niet dat dit een lucht/oliegekoelde tweecilinder is hé, daar kan je nooit massa's Pk's uithalen.
vanmiddag op een R1200R gezeten wat een knappe stijlvolle motorfiets
wel raar dat die "maar" 110pk uit z'n 1170cc haalt. Let wel, ik zet de maar tussen aanhalingstekens want 110pk op 2 wielkes, daar kunnen niet veel 4wielers aan tippen qua acceleratie
'Maar' zeg je?
Hij heeft de op één na krachtigste boxer ooit door BMW gemaakt (de R1200S heeft 122 Pk).
Vergeet niet dat dit een lucht/oliegekoelde tweecilinder is hé, daar kan je nooit massa's Pk's uithalen.
Inderdaad, als je vergelijkt met een R1150R die 1130 cc heeft en 85 pk. slechts 40cc verschil met de R1200R.
Comment