Mededeling

Collapse
No announcement yet.

suggesties voor een nieuwe bike

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Ik zou op het salon eentje kopen. Kawasaki Z750 vind ik wel een leuk modelletje.
    Ja die heb ik overlaatst zien staan.. en mijn mond viel open

Mooi ding in real life

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi Bekijk Berichten
      Ja die heb ik overlaatst zien staan.. en mijn mond viel open

Mooi ding in real life
      Dat is inderdaad een pareltje met een krachtig blok en van die mooie waveremschijven, 'k vind 'm persoonlijk wel net iets te futuristisch ogen.

Comment

vanmiddag op een R1200R gezeten wat een knappe stijlvolle motorfiets

wel raar dat die "maar" 110pk uit z'n 1170cc haalt. Let wel, ik zet de maar tussen aanhalingstekens want 110pk op 2 wielkes, daar kunnen niet veel 4wielers aan tippen qua acceleratie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

wel raar dat die "maar" 110pk uit z'n 1170cc haalt. Let wel, ik zet de maar tussen aanhalingstekens want 110pk op 2 wielkes, daar kunnen niet veel 4wielers aan tippen qua acceleratie
          'Maar' zeg je?
          Hij heeft de op één na krachtigste boxer ooit door BMW gemaakt (de R1200S heeft 122 Pk).
          Vergeet niet dat dit een lucht/oliegekoelde tweecilinder is hé, daar kan je nooit massa's Pk's uithalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            vanmiddag op een R1200R gezeten wat een knappe stijlvolle motorfiets

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            'Maar' zeg je?
            Hij heeft de op één na krachtigste boxer ooit door BMW gemaakt (de R1200S heeft 122 Pk).
            Vergeet niet dat dit een lucht/oliegekoelde tweecilinder is hé, daar kan je nooit massa's Pk's uithalen.
            Inderdaad, als je vergelijkt met een R1150R die 1130 cc heeft en 85 pk. slechts 40cc verschil met de R1200R.
            A Twist of the Wrist

Comment

Working...
            X