Mededeling

Collapse
No announcement yet.

suggesties voor een nieuwe bike

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• suggesties voor een nieuwe bike

Aangezien de cabrio verkocht is en volgende zomer het weer in mijn been gaat bijten (ken mezelf) ga ik me wss een nieuwe moto kopen (allez, geen nieuwe, een jonge tweedegans)

vereiste: 600-900cc, liefst naked bike ala Honda Hornet maar dit heb ik al gehad dus ik ga voor iets ander

Welke zijn goed? welke zijn betrouwbaar?

Dit zit al lang in mijn kop maar heeft deze geen motoren boven 1 liter longinhoud?

Comment

Ducati Monster S4S Testastretta?
      is wel nen 1000

Ducati Monster S2R 800

MV Agusta Brutale 910R

Last edited by ; 08/01/2007, 12:43.

Comment

De XB9S, XB9SX en XB9R zijn net geen 1000 cc bij buell.
        A Twist of the Wrist

Comment

Fazer? GSR600?
          A Twist of the Wrist

Comment

GSXF600, 'k weet nog ne goeie te koop staan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Ducati Monster S4S Testastretta?
              is wel nen 1000
              Heeft nogal veel vermogen en koppel ook. Geen gerief voor doetjes en mensen die niet veel rijden! Wel een fantastisch knappe machine!
              120d Hatch Edition Sport

Comment

de monster van Ducati valt zowiezo af, ik vind dat echt géén knappe motorfiets

Comment

Ach, ik ken daar helemaal niets van

Ik weet wel dat ik Ducati en MV Agusta wel kan smaken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Ach, ik ken daar helemaal niets van

Ik weet wel dat ik Ducati en MV Agusta wel kan smaken

Ik ken er ook bijna niets van hoor, maar die Ducati's, ken ik toch een heel klein beetje.
                    Goedkoop is zo'n S4S trouwens ook niet.

Er schiet mij nu net iets te binnen: de huidige topversie is wellicht niet de S4S, maar wel de S4RS. Compleet geschifte machine, lijkt mij.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

Welke zijn goed? welke zijn betrouwbaar?
                      Iedereen heeft het hier over Ducati's, Buells en MV Agusta's. Als je nu iemand een betrouwbare en goede fiets moet aanbevelen, dan heb ik bij die merken toch m'n twijfels (en ik zal niet de enige zijn).

Ducati, bloedmooi en al betrouwbaarder dan vroeger, maar nog steeds niet op het niveau van een Japanees. Ze zijn trouwens vrij duur in onderhoud, zeker de S4R met z'n vier kleppen.
                      Buell, ook mooi, maar ook niet echt betrouwbaar te noemen, 't Is al beter dan vroeger, maar 't is en blijft een Harley blok, en die zijn fragiel... (ik ken iemand die zijn Buell verkocht heeft van ellende en een Yamaha Bulldog heeft gekocht).
                      MV Agusta, pokkeduur, ook in tweedehands... maar wel mooi. Over de betrouwbaarheid ervan spreek ik mij niet uit.

Een Suzuki SV1000, is een naked bike, wat den je daar van?
                      Niet duur, betrouwbaar en een hij heeft een koppelrijk V-twin blok met 120 Pk. Mooie tweedehands exemplaren vind je al vanaf zo'n 5.000 euro.

Last edited by Jakkel; 08/01/2007, 17:43. Reden: Link toegevoegd

Comment

Iets à la BMW K1200R?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                          Iets à la BMW K1200R?

'k Weet niet wat Tomski zijn vooropgesteld budget is, maar als de centen van ondergeschikt belang zijn dan is zo'n K1200R inderdaad een optie.

Comment

en Tomski, niet geïnterresseerd in een GSXR?

de snelheidsmeter begint bij 0 en de gas is ongeveer 3 cm

schappelijke prijs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                              en Tomski, niet geïnterresseerd in een GSXR?

de snelheidsmeter begint bij 0 en de gas is ongeveer 3 cm

schappelijke prijs
                              Als je de kuipen eraf smijt en je zet er een ander stuur op, dan heb je inderdaad ook een naked.

Comment

En Tomski, nog suggesties nodig? Of is de interesse voor de aankoop van een motorfiets weg?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  En Tomski, nog suggesties nodig? Of is de interesse voor de aankoop van een motorfiets weg?
                                  Tomski kan ff niet online komen, maar de intersse is er nog wel denk ik.

Comment

Hij zoekt een motorfiets met een schappelijke prijs en de eerste die hier verschijnen zijn S4R's, MV's en buell's.

Een hornet kom je veel occasie tegen net zoals een fazer.
                                    ik raad je een fazer (al dan niet 1000) aan tis eens iets anders dan een hornet, en ligt in dezelfde stijl.

Comment

Knappe SV, weinig km's en mooie opties.

Comment

Ik zou op het salon eentje kopen. Kawasaki Z750 vind ik wel een leuk modelletje.

Comment

Working...
                                        X