aceton is bij diesel zeker niet goed, heb erop gereden. verbruik zakte ff maar ook erna bleef dat verbruik laag terwijl ik er geen aceton bij deed. het heeft eerder éénmalig een reinigende werking.
na mijn testperiode kreeg ik op de keuring een opmerking van en lekkende brandstofleiding. bleek ineens dat ik 2 lekkende injectoren heb. of het van de aceton komt of niet, maar t is wel heel toevallig vlak erna gekomen.
6liter LPG is wel heel optimistisch hoor en al zeker voor een 1.0 (kleine cilinderinhoud = veel meer toeren op dezelfde snelheid dan een grotere motor). tussen die cijfers zie ik ook veel grotere wagens rijden met een superzuinig verbruik op gas. geloof er nietveel van
je moet dan rechts eens kijken nar het kadertje met de gemiddeldes
9personen op 4,9liter (schrap die maar, zijn foefelaars)
455 op 7,3liter
en 2keer 3000 op 9 en 11liter en das de overgrote bevolkingsgroep.
1200man op 14liter.
de grootste groep zit dus tussen de 9 en 14liter
bij diesels dan http://www.spritmonitor.de/de/uebers...04&powerunit=2
4 op 1,1liter (schrappen)
1800man op 4,1liter
16000man op 5,9liter
8000 op 7,8liter
de grootste groep hier zit tussen 4 en 8liter
na mijn testperiode kreeg ik op de keuring een opmerking van en lekkende brandstofleiding. bleek ineens dat ik 2 lekkende injectoren heb. of het van de aceton komt of niet, maar t is wel heel toevallig vlak erna gekomen.
6liter LPG is wel heel optimistisch hoor en al zeker voor een 1.0 (kleine cilinderinhoud = veel meer toeren op dezelfde snelheid dan een grotere motor). tussen die cijfers zie ik ook veel grotere wagens rijden met een superzuinig verbruik op gas. geloof er nietveel van
je moet dan rechts eens kijken nar het kadertje met de gemiddeldes
9personen op 4,9liter (schrap die maar, zijn foefelaars)
455 op 7,3liter
en 2keer 3000 op 9 en 11liter en das de overgrote bevolkingsgroep.
1200man op 14liter.
de grootste groep zit dus tussen de 9 en 14liter
bij diesels dan http://www.spritmonitor.de/de/uebers...04&powerunit=2
4 op 1,1liter (schrappen)
1800man op 4,1liter
16000man op 5,9liter
8000 op 7,8liter
de grootste groep hier zit tussen 4 en 8liter
Comment