hallo , een 125 cc hoeveel loopt dat max , ik krijg er max 70 km/p uit ik vind dat tot een beetje heel traag voor een 125 cc , of aan wat ligt de oorzaak ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
neco abruzzi
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdjtje Bekijk BerichtenWat heb je er aan gedaan2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
km stand?
beginnen met goed onderhoud. Bandjes blazen, klepjes stellen, ontsteking nazien, verbranding controleren. En daarna eens kijken of de riem niet versleten is. Meer zit er niet op, dus meer kan er niet mis zijn. Is het daarna nog steeds niet goed, dan eens compressie laten nameten.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenbeginnen bij banden spanning en kleppen dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNa 1.400 km, kleppen kan eigenlijk toch niet hé?
Ook bij Sym is dit voorgeschreven, de kans is groot dat het bij deze op 1000km niet gebeurd is of dat hij zelf geen 1000km onderhoud heeft gekregen.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenjawel. Bij die kleine blokjes heb je erg vaak dat de kleppen erg snel verlopen tijdens het inrij proces. In het begin dat Kymco begon met 50cc 4takt blokjes, hebben ze daar héél véél miserie mee gehad. Nu schrijven ze voor dat het VERPLICHT is om bij 1000km de kleppen na te zien en bij te stellen (praktisch altijd nodig). Doe je het niet, dan draait het blok binnen de 5000km in de soep (klep die zuiger raakt). Het is dus zeker niet ongewoon.
Ook bij Sym is dit voorgeschreven, de kans is groot dat het bij deze op 1000km niet gebeurd is of dat hij zelf geen 1000km onderhoud heeft gekregen.
1600 is echt veel te snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenBij mijn kymco stond 10 000 km voorgeschreven hoor, geen 1000. Ze zijn bij 10 en 20 000 nagekeken en zelfs bij 20 000 was er geen speling.
1600 is echt veel te snel.
Ik werkte toen bij de invoerder van een concurrerend merk. Zo dingen volgden we van dichtbij op. Ook voor ons merk werd ten sterkste geadviseerd om de kleppen tijdig te controleren en bij te stellen.
Zelf heb ik ook nog een tijdje budget 125cc gereden (heb er nog steeds 3 staan) en daar verlopen die kleppen alle 3 tot 5000km. Ook bij het eerste onderhoud was het geen uitzondering dat de kleppen al wat verlopen waren. Het is echt geen uitzondering. Hoort bij het zetten van de kleppen...
Op mijn KTM was er trouwens ook eentje verlopen op 1300km en daar gaat het dan nog over beter materiaal.Last edited by Tjeu; 07/04/2015, 22:34.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdjtje Bekijk BerichtenBedankt voor de Antw. Maar ik Denk van hem eens binnen te doen garage . Ik heb 125 km.s kunnen doen met een volle tank. Denk ik mis kocht heb . We zien wel. Ps vanavond liep hij zonder problemen 80 km/h . Is mij een raadsel
Anyhow, kan beetje vanalles zijn, maar iets serieus zal het zeker niet zijn.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment