Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beschermende kledij

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

*gevleid*

Da's het éérste positieve dat je kwijt wil over mijn moto.

Comment

't Is maar net dat wat je positief noemt

Comment

Veel positievers valt er over m'n koe niet te zeggen, tenzij je er verliefd op bent.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
          Veel positievers valt er over m'n koe niet te zeggen, tenzij je er verliefd op bent.
          Je verliefdheid zal wel groeien als er een onderdeeltje ophangt met de naam Zach of Remus.

edit: en die fücking kat er onderuit.
          A Twist of the Wrist

Comment

Oops dat wordt hier nog ingewikkeld voor de motor-leek

een koe met een Zach onderdeel, en zonder een kat.

Pas op voor gaia!
            A Twist of the Wrist

Comment

Gaat dat geen problemen geven met de injectie, het weghalen van de kat ? Dacht zoiets gelezen te hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lord Speedy
                Gaat dat geen problemen geven met de injectie, het weghalen van de kat ? Dacht zoiets gelezen te hebben
                gelezen en ervaring is een groot verschil, maar anders mag gTa de simpele manier kiezen, en er gewoon een mooi stelletje carbu's opzetten. (Mikuni HR/TM 40 flatslides (by the way TM staat voor "Trekt Machtig")

zal een zeer mooi geluid geven als hij de gas lost.
                A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                  Oops dat wordt hier nog ingewikkeld voor de motor-leek

een koe met een Zach onderdeel, en zonder een kat.

Pas op voor gaia!
                  *ROFL*

Comment

Je verliefdheid zal wel groeien als er een onderdeeltje ophangt met de naam Zach of Remus.

edit: en die fücking kat er onderuit.
                    Ik twijfel nog tussen Remus en Zach. Ik vind die Zach's mooier, maar ze zijn duurder en naar 't schijnt niet zo goed qua langeduurkwaliteit.

Ik vermoed dat 't een Remus zal worden.

Overigens, bij controle van de koe blijkt die géén kat te hebben, dat was toen een optie en die staat ook niet op de factuur. Er zit wel een lambda-sensor in en ik dacht dat dat enkel met kat was, niet dus.

Zowiezo installeer ik de bredere uitlaatbochten (stijging diameter), géén middendemper en enkel een einddemper. Ook de bredere inlaattubes komen erop. En een andere luchtfilter (enkel voor de sound, qua pk's schijnen die zelfs negatieve invloed te hebben).

Meteen zou het KFR waar ik maar héél weinig last van heb, ook moeten verbeteren.

Comment

gelezen en ervaring is een groot verschil, maar anders mag gTa de simpele manier kiezen, en er gewoon een mooi stelletje carbu's opzetten. (Mikuni HR/TM 40 flatslides (by the way TM staat voor "Trekt Machtig")

zal een zeer mooi geluid geven als hij de gas lost.
                      Nou moet ik effe héél hard nadenken, maar ... m'n koe heeft toch injectie ?

Comment

Nou moet ik effe héél hard nadenken, maar ... m'n koe heeft toch injectie ?
                        ja, maar ik bedoelde ombouw naar carburator.

Als je geen injectie zou hebben dan zou je ook geen last hebben van KFR.

edit: en dan zou je ook geen lambda sonde hebben.
                        A Twist of the Wrist

Comment

Gaat dat zomaar, ombouw naar carbu's ? Hoe ? Kostprijs ? Gevolgen op 't vlak van motorloop ? Prestaties ? Voor- en nadelen ?

Evt. site met info daarover ?

Comment

Hmmm

Shark Air 500S (blank en iridium vizier)

Hein gericke Prosport Tribal vest (leder)

Richa slider pants (leder)

Sidi Vertebra

Icon Timax handscoenen

Ow en HAD kraag

En zo een gele overjas gaat beetje te hard fladerren als ik even het gas openhaal ...

Iedereen koopt zwarte kleding en donkere helmen en dan een gele floddervest er over om gezien te worden ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucius ZE IEVIL ZX9 Rider
                              En zo een gele overjas gaat beetje te hard fladerren als ik even het gas openhaal ...
                              Er zit er hier naast mij ook één die dat als argument gebruikt, mijn reactie:
                              Als je maar een S bent van figuur moet je idd geen XXL vestje aandoen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flitser
                                Er zit er hier naast mij ook één die dat als argument gebruikt, mijn reactie:
                                Als je maar een S bent van figuur moet je idd geen XXL vestje aandoen
                                hahaha, die moet ik onthouden!
                                A Twist of the Wrist

Comment

Gna, ik heb geen S figuur en zelf een XXL zal niet ver naast de juiste maat zitten. Had die op de rijschool ook, ding is ok zolang ge legale snelheden aanhoud .....

Gewoon opvallende kledij dragen

Rood, reflecterende stroken op de kleding ...., welk nut heeft de "coole zwarte" look als je der een fluo gele vest overheen gooit anyway ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucius ZE IEVIL ZX9 Rider
                                    Gna, ik heb geen S figuur en zelf een XXL zal niet ver naast de juiste maat zitten. Had die op de rijschool ook, ding is ok zolang ge legale snelheden aanhoud .....
                                    Aangezien ik ik meestal moet werken van 7 tot 19 draag ik het vooral in de winterperiode over mijn winterpak omdat ik vertrek als het donker is en pas weer naar huis kan als het alweer donker is. Daar heb ik er dus nooit last van aangezien het strak rond mijn pak zit.

Maar zelfs over mijn lederen pak heb ik er nooit last van ALS ik het draag want zoals gezegd, enkel bij slecht weer of als het donker is... en ja, in het donker is de topsnelheid van mijn machientje even hoog als overdag

Gewoon opvallende kledij dragen

Rood, reflecterende stroken op de kleding ...., welk nut heeft de "coole zwarte" look als je der een fluo gele vest overheen gooit anyway ....
                                    Idd, er zijn verschillende mogelijkheden.
                                    De laatste dagen krijg ik ondanks het prachtige weer regelmatig kippenvel... blijkbaar beschermt de zon ook tegen valpartijen
                                    De shorts, T-shirts en sandalen tieren weer welig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flitser
                                      De laatste dagen krijg ik ondanks het prachtige weer regelmatig kippenvel... blijkbaar beschermt de zon ook tegen valpartijen
                                      De shorts, T-shirts en sandalen tieren weer welig
                                      inderdaad, sommige mensen denken nu eenmaal dat hun rijstijl de perfectie benadert, en dat ze immuun zijn voor tegen de grond te gaan (of immuun tegen botsingen met wagens; het moet niet altijd je eigen fout zijn)

dan krijg ik dubbelzijdige gevoelens: aan de ene kant heb je schrik dat ze op de grond gaan, aan de andere kant hoop je dat ze net wel tegen de grond gaan en eens een pijnlijk lesje leren.

als je gewoon eens gaat off-road rijden met een lichte enduro op wat onverharde boerenweggetjes (waar je eigenlijk perfect controleerbare powerslides kunt doen) dan blijf je je toch naakt voelen als je zonder helm of iets rijdt. maar sommige mensen blijken dat gevoel niet te hebben (een gebrek aan gezond verstand waarschijnlijk).
                                      A Twist of the Wrist

Comment

Dat zijn pummeltjes met een cadeaubon voor Neder-over-Heembeek in hun achterzak, toch ?

Ik ben één keer, in motorkledij (helm, vest, broek, botten) maar zonder handschoenen, naar het Olifantje gereden om m'n Koe te cleanen. Zelfs zo vond ik het al eng ...

Comment

Dat zijn pummeltjes met een cadeaubon voor Neder-over-Heembeek in hun achterzak, toch ?

Ik ben één keer, in motorkledij (helm, vest, broek, botten) maar zonder handschoenen, naar het Olifantje gereden om m'n Koe te cleanen. Zelfs zo vond ik het al eng ...
                                          tja, in veel gevallen zet je je hand om te vallen, en dat is geen prettig zicht.
                                          A Twist of the Wrist

Comment

Working...
                                          X