Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gaat dat geen problemen geven met de injectie, het weghalen van de kat ? Dacht zoiets gelezen te hebben
gelezen en ervaring is een groot verschil, maar anders mag gTa de simpele manier kiezen, en er gewoon een mooi stelletje carbu's opzetten. (Mikuni HR/TM 40 flatslides (by the way TM staat voor "Trekt Machtig")
zal een zeer mooi geluid geven als hij de gas lost.
gelezen en ervaring is een groot verschil, maar anders mag gTa de simpele manier kiezen, en er gewoon een mooi stelletje carbu's opzetten. (Mikuni HR/TM 40 flatslides (by the way TM staat voor "Trekt Machtig")
zal een zeer mooi geluid geven als hij de gas lost.
Gna, ik heb geen S figuur en zelf een XXL zal niet ver naast de juiste maat zitten. Had die op de rijschool ook, ding is ok zolang ge legale snelheden aanhoud .....
Gewoon opvallende kledij dragen
Rood, reflecterende stroken op de kleding ...., welk nut heeft de "coole zwarte" look als je der een fluo gele vest overheen gooit anyway ....
Oorspronkelijk geplaatst door Lucius ZE IEVIL ZX9 Rider
Gna, ik heb geen S figuur en zelf een XXL zal niet ver naast de juiste maat zitten. Had die op de rijschool ook, ding is ok zolang ge legale snelheden aanhoud .....
Aangezien ik ik meestal moet werken van 7 tot 19 draag ik het vooral in de winterperiode over mijn winterpak omdat ik vertrek als het donker is en pas weer naar huis kan als het alweer donker is. Daar heb ik er dus nooit last van aangezien het strak rond mijn pak zit.
Maar zelfs over mijn lederen pak heb ik er nooit last van ALS ik het draag want zoals gezegd, enkel bij slecht weer of als het donker is... en ja, in het donker is de topsnelheid van mijn machientje even hoog als overdag
Gewoon opvallende kledij dragen
Rood, reflecterende stroken op de kleding ...., welk nut heeft de "coole zwarte" look als je der een fluo gele vest overheen gooit anyway ....
Idd, er zijn verschillende mogelijkheden.
De laatste dagen krijg ik ondanks het prachtige weer regelmatig kippenvel... blijkbaar beschermt de zon ook tegen valpartijen
De shorts, T-shirts en sandalen tieren weer welig
De laatste dagen krijg ik ondanks het prachtige weer regelmatig kippenvel... blijkbaar beschermt de zon ook tegen valpartijen
De shorts, T-shirts en sandalen tieren weer welig
inderdaad, sommige mensen denken nu eenmaal dat hun rijstijl de perfectie benadert, en dat ze immuun zijn voor tegen de grond te gaan (of immuun tegen botsingen met wagens; het moet niet altijd je eigen fout zijn)
dan krijg ik dubbelzijdige gevoelens: aan de ene kant heb je schrik dat ze op de grond gaan, aan de andere kant hoop je dat ze net wel tegen de grond gaan en eens een pijnlijk lesje leren.
als je gewoon eens gaat off-road rijden met een lichte enduro op wat onverharde boerenweggetjes (waar je eigenlijk perfect controleerbare powerslides kunt doen) dan blijf je je toch naakt voelen als je zonder helm of iets rijdt. maar sommige mensen blijken dat gevoel niet te hebben (een gebrek aan gezond verstand waarschijnlijk).
Comment