Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beschermende kledij

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Lucius ZE IEVIL ZX9 Rider
    héhéhé, mijn buikje begint mijn vestje kort te laten lijken. Tijd voor maatregelen
    mij moet je niets vertellen van dat buikje, bij mij begint dat ook op te komen.

dat is met al dat bier hé. en na het drinken krijg je honger.
    A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
      Nu terug ontopic:

Nog een tip voor beginnende motards, bij de aankoop van een pak:

De cordura-brigade & Gore-tex-plastik-population blijft wel zweren dat ze het warmer hebben in de winter maar ze zweten zich wel kapot als het eens warm is.

leer is dan ook nog een pak sterker & veiliger, (en ik haat koeien! )

als het regent doe je er gewoon een regenoverall over (pakweg 50 à 100 €)
      Of je koopt het gewoon allemaal
      In de zomer rijd ik altijd met mijn tweedelig lederen pak met regenoverall altijd in de buurt maar in de winter zweer ik toch wel bij mijn Gore-tex hoor.
      Ben de voorbije winter geregeld bij vriestemperaturen naar het werk gereden, temperaturen van -5 waren daarbij meer regel dan uitzondering.
      Het enige wat ik maar niet warm kon houden waren mijn vingers ondanks goeie winterhandschoenen.

Comment

maar van teveel kou vriezen je ballen eraf.
        Zolang je maar geen wintertetten krijgt...

Comment

AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
          Hehe dat lucht op

Ik erger me dus dood, aan wat ik nu al een paar dagen zie :

OVERAL 'motards' die in T shirt, short en sandalen rond rijden .....

Handschoenen ? erh nope

Ik zag zelf al verschillende IDIOTEN, want een andere naam bestaat hier niet voor, die met een kind rondrijden die niet meer aan heeft dan een T-Shirt, sandalen en een short, .... Dat is gewoon WRAAKROEPEND

Comment

Hier dezelfde frustratie. Nog erger : kom je aan een rooi licht gestopt, staat er al een toeristenvélocyclistje te wachten ... je gaat ernaast staan, kijkt 'm aan, knikt, en hij knikt niet terug (of nauwelijks) en je ziet 'm zó denken van "Ach rund, met al je leder, je denkt toch niet dat je veiliger op weg bent dan ik, want ik rijd rustig en ik rijd goed ..."

Comment

Het valt mij ook op hoe weinig motards elkaar nog groeten. het is een beetje aan teloor gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                Het valt mij ook op hoe weinig motards elkaar nog groeten. het is een beetje aan teloor gaan.
                ik groet naar iedereen, en ik krijg toch van heel veel motards een groet terug.
                A Twist of the Wrist

Comment

**springt een beetje**

Ikke doe datte, zelfs tijdens het examen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                    **springt een beetje**

Ikke doe datte, zelfs tijdens het examen
                    tijdens men examen heb ik dat niet gedaan. stel je voor dat je daarvoor gebuisd wordt

Comment

ik groet naar iedereen, en ik krijg toch van heel veel motards een groet terug.
                      Idem hier.

Het kan zijn dat ik 'es niet groet, namelijk als je net 'n manoeuver aan 't doen bent (b.v. op de zijkant van je moto onder een dwars staande oplegger door schuiven ), maar dan groet ik wel met iets anders dan een paar vingers of een hand (voet, knik met het hoofd).

En nagenoeg altijd groet terug.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                        tijdens men examen heb ik dat niet gedaan. stel je voor dat je daarvoor gebuisd wordt
                        Ik ook ni. Ik ben gewoon geen andere motoren tegengekomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          Ik ook ni. Ik ben gewoon geen andere motoren tegengekomen.
                          stel je voor dat je tijdens je examen de hele tijd in het wilde weg zit te zwaaien tyerwijl er niemand is, en achteraf vraagt die examinator waarom je zat te zwaaien.

áwel, ik moes toch late zien da ik na andere motááárds zit te zwoaie.
                          A Twist of the Wrist

Comment

*grinnik*

Ik had maar één opmerking, na m'n examen : "Je mág je motor gebruiken, hoor, je hoeft niet even traag op te trekken als een bejaarde dame in een Polo." Sindsdien neem ik dat advies érg ter harte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                              Ik had maar één opmerking, na m'n examen : "Je mág je motor gebruiken, hoor, je hoeft niet even traag op te trekken als een bejaarde dame in een Polo." Sindsdien neem ik dat advies érg ter harte.
                              A Twist of the Wrist

Comment

dat was bij mij ook. ik vertrok altijd zachtjes, en wachte een beetje langer wanneer ik moest afslaan. puur omdat ik altijd schrik had dat de volgwagen met examinator niet zou kunnen volgen. (bv.: Ik stond in een zijstraat te wachten om een steenweg op te rijden, en wachte extra lang tot er plaats genoeg was om de wagen mee in te voegen.) Krijg ik als opmerking: geen verkeersinzicht.
                                Ja wat wil je nu?, dat ik mij overal vlot tussen schiet en dan continue achte rmij moet kijken of ergens aan de kant ga wachten tot dat clio dieselte kwam afgetuft.

Ach ja, kwas er door. dat telt. enkel geluk gehad met men stopproef. de leraar had ons schrik doen krijgen, met de melding; "pas op want dat stuk gaat bergaf en daar ligt losse gravel. (zoals op de parking van de makro ) Dus als je remt, sleer je nog een beetje dus zie dat je niet valt."
                                Ik was dus iets te vroeg beginnen remmen, en stond eigenlijk te vroeg stil. Kheb gewoon nog eens gas gegeven en zo die paaltjes omvergekegeld
                                Aangezien ik de enigste was, die eigenlijk echte motorkledij aanhad, heeft dat me wel geholpen denk ik.

Comment

Ik moet eerlijk zeggen over da groeten,dat ik aangenaam verrast was zenne dit weekend...of heeft da misschien te maken met een vrouw op ne moto...da vindt iedereen klaarblijkelijk nog altijd ongewoon (zeker een met mijn "caruur").Ik heb mij de eerste keren wel serieus belachelijk gemaakt aangezien ik nie goe wist hoe terug te groeten en ik nogal idioot zat te knikken met mijn hoofd...but hey 't is 't gedacht da telt niet waar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
                                    Ik moet eerlijk zeggen over da groeten,dat ik aangenaam verrast was zenne dit weekend...of heeft da misschien te maken met een vrouw op ne moto...da vindt iedereen klaarblijkelijk nog altijd ongewoon (zeker een met mijn "caruur").Ik heb mij de eerste keren wel serieus belachelijk gemaakt aangezien ik nie goe wist hoe terug te groeten en ik nogal idioot zat te knikken met mijn hoofd...but hey 't is 't gedacht da telt niet waar
                                    ooit knik ik ook met mijn hoofd, belachelijk is het niet hoor

meestal steek ik een hand op of doe ik mijn koppelingsvingers omhoog (wijs- en middelvinger).
                                    Last edited by 911turbo; 23/06/2005, 15:46.
                                    A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
                                      Foto's gevraagd !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drive and fun
                                        Foto's gevraagd !
                                        Dat vind ik ook!
                                        A Twist of the Wrist

Comment

wel hier in mere rijdt er een dame rond met een chopper. (denk 1300 intruder) en die is niet on-mager. maar rijdt echt vlotjes. hoedje af daarvoor, iemand die zich eens geen zorgen maakrt over wat de rest denkt

Comment

Working...
                                          X