Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beschermende kledij

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik groet ook altijd, maar het is me inderdaad ook wel opgevallen dat Harley-rijders minder teruggroeten.
    Zal bij hun imago horen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
      Harley rijders gaan meestal op hun plaat als ze hun stuur niet met 2 handen vasthouden...
      ...of hun stuur trilt er vanaf
      ...of ze vinden hun stuur niet meer terug door de trillingen
      ...

dacht al dat het zoiets was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke
        dacht al dat het zoiets was
        Tja, er is al veel over gezegd: BMW-rijders, Honda goldwing-rijders en 81'ers groeten niet.

Honda Goldwing-rijders groeten wél, alleen zie je hun armpje niet tussen al die rommel op hun stuur.
        A Twist of the Wrist

Comment

• of ze groeten zoals men vader de eerste keer
          steekt zijn hand uit en komt verder dan zijn windscherm, waardoor deze gevoelig wordt aan de luchtverplaatsing.
          resultaat: hij klopt op mijn moeder hare helm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
            of ze groeten zoals men vader de eerste keer
            steekt zijn hand uit en komt verder dan zijn windscherm, waardoor deze gevoelig wordt aan de luchtverplaatsing.
            resultaat: hij klopt op mijn moeder hare helm
            Hahaha, zalig.
            A Twist of the Wrist

Comment

• Ik groet iedereen , de meeste vinden mij dan ook gek.

dag wereld, dag mensen
              dag vrienden allemaal
              we groeten u en wensen u een vriendelijk onthaal....

Comment

• Heel wat motor gerief bij Lidl.
                http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pa...20060328.index

Ik denk dat ik me die handschoenen ga aanschaffen.

Zijn ze niet veel waard, 't is ook niet veel geld

Ook nog wel leuk helmpje, maar een helm van 30 euro... ??
                Last edited by Hayes; 27/03/2006, 15:01.
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
                  Ook nog wel leuk helmpje, maar een helm van 30 euro... ??
                  Een helm van 30 euro, daar heb ik ook mijn twijfels bij of zoiets wel "veilig" is.

Sommige mensen halen hun neus al op bij een helm van 300 €.
                  A Twist of the Wrist

Comment

Een helm van 30 euro, daar heb ik ook mijn twijfels bij of zoiets wel "veilig" is.

persoonlijk vind ik dat je een mooi bedrag opzij moet zetten voor beschermende kledij zelf heb ik ook vrij veel uitgegeven aan helm, handschoenen, pak(ken) en laarzen...
                    1978 BMW E21 323i
                    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer
                      persoonlijk vind ik dat je een mooi bedrag opzij moet zetten voor beschermende kledij zelf heb ik ook vrij veel uitgegeven aan helm, handschoenen, pak(ken) en laarzen...
                      Dat vind ik ook, als je een keer met serieuze snelheid op je bek bent gegaan dan weet je wel wat je beschermende kledij waard is.
                      A Twist of the Wrist

Comment

Als die CE gekeurd is zal die wel goed zijn zeker, niet?

De afwerking zal uiteindelijk wel minder zijn maar daar betaal je dan ook niet voor hé.

Comment

• Wat ben je met een goede valbestendige stof, als de naden zo lousy aaneen zijn gestikt dat de vest uiteen scheurt als je een plets maakt (al héél vaak voorgekomen) ?

Kwaliteit betaal je, punt uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                            Kwaliteit betaal je, punt uit.
                            Zo is dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                              Als die CE gekeurd is zal die wel goed zijn zeker, niet?

De afwerking zal uiteindelijk wel minder zijn maar daar betaal je dan ook niet voor hé.
                              CE zal ook wel een minimumnorm zijn hé.

Comment

• Rana, daarom dat jij met een limoenschil op je kop rondrijdt als valhelm ?

Comment

Rana, daarom dat jij met een limoenschil op je kop rondrijdt als valhelm ?

1978 BMW E21 323i
                                  2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                  2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Rana, daarom dat jij met een limoenschil op je kop rondrijdt als valhelm ?
                                    Neen, dat houdt de vlooien en andere parasieten uit men vacht.
                                    Last edited by ; 28/03/2006, 17:24.

Comment

Dat vind ik ook, als je een keer met serieuze snelheid op je bek bent gegaan dan weet je wel wat je beschermende kledij waard is.
                                      Hayes rijdt met een Vespa, dat is toch iets anders qua snelheid, ik denk niet dat hij dikwijls sneller dan 90 per uur rijdt. Dan begrijp ik wel dat je een paar handschoenen koopt dat niet het topproduct is. Een helm dat is een ander verhaal.
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
                                        Hayes rijdt met een Vespa, dat is toch iets anders qua snelheid, ik denk niet dat hij dikwijls sneller dan 90 per uur rijdt. Dan begrijp ik wel dat je een paar handschoenen koopt dat niet het topproduct is. Een helm dat is een ander verhaal.
                                        Daar heb je een punt, maar een kennis van me ging op zijn bek op een veldweggetje tegen 70. Hij had ook gewone handschoenen aan en die waren toch vrij hard beschadigd.
                                        A Twist of the Wrist

Comment

• Heb die handschoenen gekocht. 't Is geen topkwaliteit, maar heel degelijk. Dat helmpje heb ik ook erbij gedaan, maar dat zal louter voor korte zomerritjes zijn, minder dan 5 km of zo. Je ziet wel dat het geen helm is van 300 euro, maar das normaal. HIj zal ook wel geen 5 jaar meegaan.
                                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                          X