Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Harley rijders gaan meestal op hun plaat als ze hun stuur niet met 2 handen vasthouden...
...of hun stuur trilt er vanaf
...of ze vinden hun stuur niet meer terug door de trillingen
...
of ze groeten zoals men vader de eerste keer
steekt zijn hand uit en komt verder dan zijn windscherm, waardoor deze gevoelig wordt aan de luchtverplaatsing.
resultaat: hij klopt op mijn moeder hare helm
of ze groeten zoals men vader de eerste keer
steekt zijn hand uit en komt verder dan zijn windscherm, waardoor deze gevoelig wordt aan de luchtverplaatsing.
resultaat: hij klopt op mijn moeder hare helm
Een helm van 30 euro, daar heb ik ook mijn twijfels bij of zoiets wel "veilig" is.
Sommige mensen halen hun neus al op bij een helm van 300 €.
persoonlijk vind ik dat je een mooi bedrag opzij moet zetten voor beschermende kledij zelf heb ik ook vrij veel uitgegeven aan helm, handschoenen, pak(ken) en laarzen...
persoonlijk vind ik dat je een mooi bedrag opzij moet zetten voor beschermende kledij zelf heb ik ook vrij veel uitgegeven aan helm, handschoenen, pak(ken) en laarzen...
Dat vind ik ook, als je een keer met serieuze snelheid op je bek bent gegaan dan weet je wel wat je beschermende kledij waard is.
Dat vind ik ook, als je een keer met serieuze snelheid op je bek bent gegaan dan weet je wel wat je beschermende kledij waard is.
Hayes rijdt met een Vespa, dat is toch iets anders qua snelheid, ik denk niet dat hij dikwijls sneller dan 90 per uur rijdt. Dan begrijp ik wel dat je een paar handschoenen koopt dat niet het topproduct is. Een helm dat is een ander verhaal.
Hayes rijdt met een Vespa, dat is toch iets anders qua snelheid, ik denk niet dat hij dikwijls sneller dan 90 per uur rijdt. Dan begrijp ik wel dat je een paar handschoenen koopt dat niet het topproduct is. Een helm dat is een ander verhaal.
Daar heb je een punt, maar een kennis van me ging op zijn bek op een veldweggetje tegen 70. Hij had ook gewone handschoenen aan en die waren toch vrij hard beschadigd.
Heb die handschoenen gekocht. 't Is geen topkwaliteit, maar heel degelijk. Dat helmpje heb ik ook erbij gedaan, maar dat zal louter voor korte zomerritjes zijn, minder dan 5 km of zo. Je ziet wel dat het geen helm is van 300 euro, maar das normaal. HIj zal ook wel geen 5 jaar meegaan.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment