Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop moto advies

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aankoop moto advies

Beste forummers,

ik ben aan het overwegen om een motor aan te schaffen. Geen racemoto, geen 100% touring (al vind ik dat echt wel knap) maar iets van rond de 400-500-600 cc.

Waarop let ik best, als ik ga kijken maar ook tips voor de nabije of verdere toekomst.
    Voorkeur van merken Honda, BMW, Suzuki,...

Graag jullie feedback
    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Triumph Street Triple.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Triumph Street Triple.

Goede keuze!
      Eventueel een MT07 of een NC700.

Comment

Cb650 is ook leuk! Of cb500(f of x)

Comment

Mijn voorkeur op dit moment...
          Yamaha MT07 of MT09. Rond de 7500 euro. Prachtig!

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

ik zou voor the MT 09 tracer gaan maar hangt af van je budget, ervaring en gebruik

Comment

euh ik zou eerst een occasie willen kopen, moet mijn rijbewijs er ook nog voor halen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
                euh ik zou eerst een occasie willen kopen, moet mijn rijbewijs er ook nog voor halen.
                Goed idee, heb je al een budget voor ogen? Voor de moto alleen, of all in met kledij en rijbewijs inbegrepen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                  Mijn voorkeur op dit moment...
                  Yamaha MT07 of MT09. Rond de 7500 euro. Prachtig!

Ik zou dat niet doen in uw geval

Comment

3000-4000 euro moto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                      Ik zou dat niet doen in uw geval
                      Verklaar je nader?
                      2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
                        3000-4000 euro moto
                        Denk dat je dan gaat moeten kijken naar een Honda CB600, Yamaha XJ6, Suzuki Bandit 650, Suzuki Gladius (gsr600), Kawasaki Er6. Van de Yamaha, Kawasaki en Bandit heb je versies met en zonder kuip, je kan daar dus een keuze maken tussen tussen naked of iets meer beschut. Allemaal ook zeer betrouwbaar en eenvoudig te rijden. Zo haal je met wat geluk ook nog iets recent binnen.

Bijvoorbeeld zoiets: http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...048?asrc=st|as , oerdegelijk, jaartje garantie en meer dan vlot genoeg om te leren

Misschien vind je voor dat budget een NC700
                        Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                        Verklaar je nader?
                        Uw moto gaat sowieso de grond zien, ik weet het uit ervaring. Lijkt mij niet iets dat je wilt met uw droommoto, ook dat weet ik ondertussen. Ondertussen zijn er 2 krassen op mijn Duc, ik ben nog steeds kwaad op mezelf Mijn vorige, een kras meer of minder, dat kon mij echt niets schelen Dat is een eerste iets, 2e, als je nog nooit gereden hebt en het stelt teleur gooi je veel geld in de vuilbak.

En het laatste, al moet ik niemand zijn rekening maken, maar ik vind het een beetje gek om direct 10k euro stuk te slaan aan een nieuwe hobby Je kan voor een flink stuk minder u ook iets leuks kopen, als het dan echt bevalt verkoop je uw eerste moto weer met beperkt verlies, en ga je dan voor uw goesting

Maar ik snap u wel, zijn echt leuk gestylede fietsen, maar voor veel minder geld kan je u even goed amuseren

Comment

Is een duke 390 ook geen optie ?

Comment

Cb650 is ook leuk! Of cb500(f of x)
                            Eigenlijk zijn dat dé ideale beginnersmoto's. Betaalbaar, betrouwbaar, gemakkelijke handling en voldoende vermogen.

Comment

Dat uw moto zowieso de grond gaat zien is grote zever. Ik heb 20 jaar zeer intensief en vele km's gedaan en ben geen enkele keer gevallen.
                              Voor een eerste moto zou ik ook niet nieuw shoppen, maar ergens een 500-600CC op de kop tikken voor maximum 3-4k. Daar ga je al een leuke moto voor vinden waar je vele leuke ritjes en ervaring mee gaat kunnen doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                Dat uw moto zowieso de grond gaat zien is grote zever. Ik heb 20 jaar zeer intensief en vele km's gedaan en ben geen enkele keer gevallen.
                                Voor een eerste moto zou ik ook niet nieuw shoppen, maar ergens een 500-600CC op de kop tikken voor maximum 3-4k. Daar ga je al een leuke moto voor vinden waar je vele leuke ritjes en ervaring mee gaat kunnen doen.
                                Ik ben zelf ook nog niet gevallen, maar toen ik begon met oefenen en bij de manoeuvres is die toch een paar keer tegen de grond gegaan hoor. Later ook nog uit lompigheid
                                Last edited by ; 07/09/2016, 23:38.

Comment

Ik ben zelf ook nog niet gevallen, maar toen ik begon met oefenen en bij de manoeuvres is die toch een paar keer tegen de grond gegaan hoor. Erna ook nog uit lompigheid
                                  Ik ben ook nog nooit tegen de grond gegaan met de moto. Maar ik zeg dat niet graag, want misschien is 't morgen wel zover.

Comment

Motards die nooit vallen zijn een zeldzaamheid.
                                    Ik heb al diverse keren de grond gezien.
                                    Veelal mijn eigen fout, maar zeker niet altijd.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                      Motards die nooit vallen zijn een zeldzaamheid.
                                      Zwijg, ik wil dat niet horen!

Comment

Erna ook nog uit lompigheid
                                        Ik hoorde maandag nog dat ze nooit gevallen was, blijkbaar klopt dat dus niet ...

Comment

Working...
                                        X