Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop moto advies

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Zwijg, ik wil dat niet horen!
    Als je genoeg marge houdt zal er iets gebeuren.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
      Ik hoorde maandag nog dat ze nooit gevallen was, blijkbaar klopt dat dus niet ...
      Ik weet het, ocharme dat mensje. Weer een heup kapot.

Comment

bedankt voor jullie reacties
        Last edited by DSB; 08/09/2016, 09:50.
        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
          Denk dat je dan gaat moeten kijken naar een Honda CB600, Yamaha XJ6, Suzuki Bandit 650, Suzuki Gladius (gsr600), Kawasaki Er6. Van de Yamaha, Kawasaki en Bandit heb je versies met en zonder kuip, je kan daar dus een keuze maken tussen tussen naked of iets meer beschut. Allemaal ook zeer betrouwbaar en eenvoudig te rijden. Zo haal je met wat geluk ook nog iets recent binnen.

Bijvoorbeeld zoiets: http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...048?asrc=st|as , oerdegelijk, jaartje garantie en meer dan vlot genoeg om te leren

Misschien vind je voor dat budget een NC700

Uw moto gaat sowieso de grond zien, ik weet het uit ervaring. Lijkt mij niet iets dat je wilt met uw droommoto, ook dat weet ik ondertussen. Ondertussen zijn er 2 krassen op mijn Duc, ik ben nog steeds kwaad op mezelf Mijn vorige, een kras meer of minder, dat kon mij echt niets schelen Dat is een eerste iets, 2e, als je nog nooit gereden hebt en het stelt teleur gooi je veel geld in de vuilbak.

En het laatste, al moet ik niemand zijn rekening maken, maar ik vind het een beetje gek om direct 10k euro stuk te slaan aan een nieuwe hobby Je kan voor een flink stuk minder u ook iets leuks kopen, als het dan echt bevalt verkoop je uw eerste moto weer met beperkt verlies, en ga je dan voor uw goesting

Maar ik snap u wel, zijn echt leuk gestylede fietsen, maar voor veel minder geld kan je u even goed amuseren

Heel leuke post!

Comment

Puur naar smaak toe vind ik de Yamaha Xj6 en de Honda CB 600 wel mijn smaak

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
              Puur naar smaak toe vind ik de Yamaha Xj6 en de Honda CB 600 wel mijn smaak
              Als je wat zoekt moet je voor uw budget dan wel eentje vinden van rond 2010, met niet te veel kilometers ( 20 a 30.000) met een jaartje garantie. Met een van die 2 kan je echt niets mis doen. Zeer degelijk en betrouwbaar materiaal.

Iets meer kilometers maar dan wat jonger gaat misschien ook wel lukken, zeker als het goede weer weg gaat. Naar de winter toe komen er vaak heel wat op de markt.
              Last edited by ; 08/09/2016, 10:16.

Comment

hier zou ik wel eens willen naar gaan kijken, heb al contact gehad, de verkoper had een aantal jaren geleden dezelfde situatie.

Comment

Kameraad zijn motor staat ook te koop, is een echte freak met zijn materiaal.

Tweedehands, nieuwe en occassions Suzuki Motoren kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Een gouden tip: koop je eerste motor bij een erkend handelaar of iemand zoals bij Namaz, die de oorsprong kent.
                    Te veel zijn mensen in het zak gezet omdat ze er geen verstand van hebben en tevens geen testrit kunnen doen wegens nog niet kunnen met de motor rijden.
                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Kijk of er geen speling op het balhoofd zit.
                      Kijk op het stuur recht staat tegenover het wiel.
                      Ook zien dat de schijven geen speling hebben tenzij het zwevende zijn maar bij de types die je zoekt hebben ze dat niet.

Ben na de brommer ook begonnen met een Kawasaki Gpz-1000Rx die op dat moment de snelste productie fiets was en ben er nooit mee gevallen.
                      Heb dus net zoals Toere en Jakkel ........................, niet op straat en niet op circuit.
                      Laat het ons zo houden aub.
                      Ben wel 2x serieus omver geknald, ook dat wil ik liever niet meer.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Kameraad zijn motor staat ook te koop, is een echte freak met zijn materiaal.

Tweedehands, nieuwe en occassions Suzuki Motoren kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                        hele mooie moto. maar wat is dan het verschil met de moto uiot mijn link? gewoon vorig model?
                        de rode is wel knapper,

Comment

Moet ge indien ge al een B rijbewijs hebt nogmaals uw theorie van de moto behalen voordat ge met de rijschool kunt starten?
                          2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                            Moet ge indien ge al een B rijbewijs hebt nogmaals uw theorie van de moto behalen voordat ge met de rijschool kunt starten?
                            Uiteraard, is andere theorie ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                              Uiteraard, is andere theorie ook
                              Dacht ik al wel maar men buur keek raar op toen ik met dat boekske van de theorie thuis kwam...

Maar ja hij heeft zen rijbewijs van voor 1989 dus vandaar dat hij waarschijnlijk verward was...

Bekijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                Dacht ik al wel maar men buur keek raar op toen ik met dat boekske van de theorie thuis kwam...

Maar ja hij heeft zen rijbewijs van voor 1989 dus vandaar dat hij waarschijnlijk verward was...
                                Is grotendeels gelijklopend want de regels zijn dat ook, maar sommige praktische moto dingen vragen ze ook, die zijn dus anders

Comment

Is een Yamaha MT09 (tweedehands weliswaar) veel te zwaar om mee te beginnen qua vermogen? Is een 800cc.
                                  Of hangt het vooral af van de bestuurder met andere woorden?

Bekijk

Comment

MT09 is een echte Hooliganmoto die zeer nerveus rijdt en stuurt.
                                    Maar wil een heerlijk ding! Heb hem eens een paar 100 km mogen testen.

Verstuurd met de postduif.

Comment

Working...
                                    X