Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Na 35 jaar motorrijden is het goed geweest. Ik kom ook uit een tijd waar je geen ruimtepak moest aanhebben om bij 30 graden te rijden. Ook al weet ik wel dat het verantwoord en nodig is, ik zal wel elders naar de sauna gaan
Moet nu ook niet hé. Lange jeansbroek, t-shirt met lange mouwen, allstar schoenen, helm en handschoenen, en je bent wettelijk in orde.
Degene waarmee ik vroeger veel ging rijden, die heeft een ongeval gehad en rijdt sindsdien niet meer omdat zijne voet niet 100% in orde is gekomen. En het motorforum waar ik vroeger bijna dagdagelijks mee op de baan was, is niet meer het forum dat het ooit was. En alleen is ook maar alleen.
Moet nu ook niet hé. Lange jeansbroek, t-shirt met lange mouwen, allstar schoenen, helm en handschoenen, en je bent wettelijk in orde.
Tshirt zal niet pakken vrees ik. En eerlijk gezegd zie ik het niet meer zitten om zo te rijden, voelt als in je blootje Nee ben er klaar mee, lang genoeg gereden. Heb er geen gevoel meer bij. Tijd om eindelijk mijn wagens wat meer te gebruiken. En de R&M natuurlijk. Daar mag je in je short, hemdje en sandalen op Heerlijk!
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Ook nog organiseren
Ben al blij dat ik af en toe een deftige route vind en den tijd om er eens eentje te rijden.
Doet gij eigenlijk nog mee met ritten van 2fast?
Nee, ook nooit gedaan. Teveel haantjesgedrag heb ik al gehoord uit goede bronnen.
Het probleem met een moto tegenwoordig is dat je 'm haast nergens nog de sporen kunt geven. Ik rij graag wat vlot en sportief maar hier kan je dat nog amper. Druk verkeer, flitspalen, trajectcontroles, slechte wegen, enz... .
Je moet al naar de Ardennen gaan rijden om nog eens echt te kunnen rijden. Maar dan ben je al snel enkele uren kwijt aan autosnelweg.
Binnenkort naar Frankrijk, dan gaat de moto nog eens mee. Daar kan je nog gassen, maar ja da's maar één keer per jaar.
Tshirt zal niet pakken vrees ik. En eerlijk gezegd zie ik het niet meer zitten om zo te rijden, voelt als in je blootje Nee ben er klaar mee, lang genoeg gereden. Heb er geen gevoel meer bij. Tijd om eindelijk mijn wagens wat meer te gebruiken. En de R&M natuurlijk. Daar mag je in je short, hemdje en sandalen op Heerlijk!
heu nee ,en wat gaat Schnippy op circuit ,sorry dan heb ik daar over gelezen , +op circuit krijgen ze alles kapot ,zijn meestal ook ver van origineel .
Heel lang geleden spaarde ik mijn moto's niet echt ,elk weekend waren we wel weg Ardennen,lux,Duitsland (Nürburgring) toch een kleine 20000km op een jaar ,maar sinds enkele jaren niet meer op de hoogte van hedendaagse moto's bewust , vanwege handicap zwaarste beslissing ooit om te moeten stoppen met de moto
De moto’s waar ik van sprak reden enkel op straat hoor.
Maar wilde met die quote maar zeggen dat ze ook daar altijd problemen hadden.
Tweede versnelling die niet meer genomen werd is één van de meest voorkomende problemen bij fireblades, vfr’s en vtr’s.
Heb er verschillende uitgehaald.
Jammer dat je niet meer kan rijden.
Zelf rij ik ook niet veel meer maar als ik het dan doe geniet ik er nog altijd van.
Maar nu doe ik het rustig aan en neem ik de dochter mee.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Nee, ook nooit gedaan. Teveel haantjesgedrag heb ik al gehoord uit goede bronnen.
Het probleem met een moto tegenwoordig is dat je 'm haast nergens nog de sporen kunt geven. Ik rij graag wat vlot en sportief maar hier kan je dat nog amper. Druk verkeer, flitspalen, trajectcontroles, slechte wegen, enz... .
Je moet al naar de Ardennen gaan rijden om nog eens echt te kunnen rijden. Maar dan ben je al snel enkele uren kwijt aan autosnelweg.
Binnenkort naar Frankrijk, dan gaat de moto nog eens mee. Daar kan je nog gassen, maar ja da's maar één keer per jaar.
Dat haantjesgedrag was met periodes en bepaalde groepen. Zelfs toch wel positieve ervaringen. Hoe het er nu nog aan toe gaat, geen idee.
Nieuwe Speed Triple is net voorgesteld. Heeft nu 180 Pk (+30 tegenover de vorige) en is van 1.050 naar 1.200 cc gegaan. Zegt me eigenlijk niks die extra paarden. Maar ja, je bent als fabrikant gewoon verplicht om mee te gaan in die Pk wedren. Lage uitlaat (Speeds hebben origineel altijd twee hoge pijpen gehad) vind ik wel oké, ik heb zelf ook een lage op m'n 2012. Maar hij had wel iets compacter mogen zijn. Maar daar zullen geluidsnormen wel voor iets tussen zitten. Uitlaat ziet er ook wat goedkoop uit, vind ik. Maar daar kunnen aftermarkets wel verandering in brengen. Ziet er lekker gedrongen uit, zoals het tegenwoordig hoort voor een powernaked. Enkel frontaal vind ik 'm wat minder. Koplampen duiken net iets te diep en ogen wat te Japans, lijkt wat op een Kawa Z1000. Prijs vanaf 17.900 euro.
Comment