Oorspronkelijk geplaatst door order66
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Triump speed RS voor moto noobie..
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Degene waarmee ik vroeger veel ging rijden, die heeft een ongeval gehad en rijdt sindsdien niet meer omdat zijne voet niet 100% in orde is gekomen. En het motorforum waar ik vroeger bijna dagdagelijks mee op de baan was, is niet meer het forum dat het ooit was. En alleen is ook maar alleen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Organiseer een rit, ik rijd mee.
Ben al blij dat ik af en toe een deftige route vind en den tijd om er eens eentje te rijden.
Doet gij eigenlijk nog mee met ritten van 2fast?
Comment
-
Moet nu ook niet hé. Lange jeansbroek, t-shirt met lange mouwen, allstar schoenen, helm en handschoenen, en je bent wettelijk in orde.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Ook nog organiseren
Ben al blij dat ik af en toe een deftige route vind en den tijd om er eens eentje te rijden.
Doet gij eigenlijk nog mee met ritten van 2fast?
Het probleem met een moto tegenwoordig is dat je 'm haast nergens nog de sporen kunt geven. Ik rij graag wat vlot en sportief maar hier kan je dat nog amper. Druk verkeer, flitspalen, trajectcontroles, slechte wegen, enz... .
Je moet al naar de Ardennen gaan rijden om nog eens echt te kunnen rijden. Maar dan ben je al snel enkele uren kwijt aan autosnelweg.
Binnenkort naar Frankrijk, dan gaat de moto nog eens mee. Daar kan je nog gassen, maar ja da's maar één keer per jaar.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Tshirt zal niet pakken vrees ik. En eerlijk gezegd zie ik het niet meer zitten om zo te rijden, voelt als in je blootje Nee ben er klaar mee, lang genoeg gereden. Heb er geen gevoel meer bij. Tijd om eindelijk mijn wagens wat meer te gebruiken. En de R&M natuurlijk. Daar mag je in je short, hemdje en sandalen op Heerlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenT-shirt met rits dan, dan is het een jas.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten
heu nee ,en wat gaat Schnippy op circuit ,sorry dan heb ik daar over gelezen , +op circuit krijgen ze alles kapot ,zijn meestal ook ver van origineel .
Heel lang geleden spaarde ik mijn moto's niet echt ,elk weekend waren we wel weg Ardennen,lux,Duitsland (Nürburgring) toch een kleine 20000km op een jaar ,maar sinds enkele jaren niet meer op de hoogte van hedendaagse moto's bewust , vanwege handicap zwaarste beslissing ooit om te moeten stoppen met de moto
Maar wilde met die quote maar zeggen dat ze ook daar altijd problemen hadden.
Tweede versnelling die niet meer genomen werd is één van de meest voorkomende problemen bij fireblades, vfr’s en vtr’s.
Heb er verschillende uitgehaald.
Jammer dat je niet meer kan rijden.
Zelf rij ik ook niet veel meer maar als ik het dan doe geniet ik er nog altijd van.
Maar nu doe ik het rustig aan en neem ik de dochter mee.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Moet nu ook niet hé. Lange jeansbroek, t-shirt met lange mouwen, allstar schoenen, helm en handschoenen, en je bent wettelijk in orde.
Blijkbaar weet nog niet iedereen het of er is weinig controle.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNee, ook nooit gedaan. Teveel haantjesgedrag heb ik al gehoord uit goede bronnen.
Het probleem met een moto tegenwoordig is dat je 'm haast nergens nog de sporen kunt geven. Ik rij graag wat vlot en sportief maar hier kan je dat nog amper. Druk verkeer, flitspalen, trajectcontroles, slechte wegen, enz... .
Je moet al naar de Ardennen gaan rijden om nog eens echt te kunnen rijden. Maar dan ben je al snel enkele uren kwijt aan autosnelweg.
Binnenkort naar Frankrijk, dan gaat de moto nog eens mee. Daar kan je nog gassen, maar ja da's maar één keer per jaar.
Comment
-
De tijd van 78 kW papieren is gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
Het zal toch niet bij Ducati zijn.
Comment
-
Nieuwe Speed Triple is net voorgesteld. Heeft nu 180 Pk (+30 tegenover de vorige) en is van 1.050 naar 1.200 cc gegaan. Zegt me eigenlijk niks die extra paarden. Maar ja, je bent als fabrikant gewoon verplicht om mee te gaan in die Pk wedren. Lage uitlaat (Speeds hebben origineel altijd twee hoge pijpen gehad) vind ik wel oké, ik heb zelf ook een lage op m'n 2012. Maar hij had wel iets compacter mogen zijn. Maar daar zullen geluidsnormen wel voor iets tussen zitten. Uitlaat ziet er ook wat goedkoop uit, vind ik. Maar daar kunnen aftermarkets wel verandering in brengen. Ziet er lekker gedrongen uit, zoals het tegenwoordig hoort voor een powernaked. Enkel frontaal vind ik 'm wat minder. Koplampen duiken net iets te diep en ogen wat te Japans, lijkt wat op een Kawa Z1000. Prijs vanaf 17.900 euro.
Comment
Comment