Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
daily commuter: NC750X of NC750S
Collapse
X
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenNu zijt ge al jaren over ne moto bezig. Wanneer komt het er eens van?
BTW: ge kunt de mijne kopen
ik tik de 3000km aan ergens volgende week, sinds half juli... en ben 3 weken in verlof geweest dat ik niet gereden heb2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
jaren, ni overdrijven é
heb mijn scooter nog maar sinds juli, en ben maar van mei of zo beginnen kijken.
Of hebt ge het nog over mijn zoektoch naar mijn CB600? dat was in 2004 hé
Comment
-
gaat ge uwe ktm dan toch wegdoen?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Yep en zeker nadat we zondag langs een tentje met verongelukte motard zijn gekomen in Wemmel en gisteren een vage kennis van ons is verongelukt 1 km verder in de straat. Onze zoon speelde geregeld met zijn zoontje. Man was net thuis vertrokken, 100m de straat uit, links afdraaien en en dan 100m verder een meiske met wss hare gsm aant spelen en de bocht ni gezien had. Meiske van schaarbeek zonder verzekering of geldige keuring.
ik twijfelde sowizo al, maar mijn vrouw heeft vriendelijk gevraagd om hem toch maar weg te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenpfff, ik vind het toch een lekkere naked bike zenne
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Staat hier een naked te koop op het forum.
Laat u gaan.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Nakeds zijn soms wel mooi, maar ik heb er nooit iets mee gehad. Wel al paar keer op een aantal gereden, ik krijg er geen smile van. Te veel windweerstand
Ben ooit in 1998 begonnen op een GSXR750 van 1991. Dan verkocht wegens tijdgebrek en 3 jaar zonder gezeten. Om 1 of andere reden vond ik een chopper wel mooi en ik ging lekker gaan cruisen. Dan een Marauder gekocht in 2004 ergens. Ik heb daar welgeteld 1500km mee gereden en dat was om te verongelukken met mijne rijstijl. Ik reed ineens een rotonde op en toen ik ze af reed, raakte mijn achterste steuntje de grond zo ver dat zelfs de inklapmarge op was en mijn achterwiel 20 à 30cm de lucht in vloog. Ben de dag erna terug naar Erckens gereden en daar stond dan een mooie GSXR750 van 2001. Op de SMT na het zaligste machien wat ik ooit gehad heb. Heb er dan ook 3 jaar veel kms mee gedaan en redelijk wat mee op circuit gereden. Maar in 2008 ingeruild voor ne splinternieuwe GSXR1000 waar ik niet zo graag mee reed als de 750 en waar ik dan ook mijn allerenige ongeval mee heb gehad. Na de opmaak ook niet meer zo enorm veel mee gereden en de SMT zat in mijn koppeke. Dus GSXR verkocht en de SMT gekocht.
Maar toen kwam er onze zoon en ontbrak alle tijd. En sinds een jaar of 3 de passie van het fietsen ontdekt en nu komt er helemaal niets meer van. Dees jaar 2 x erop gereden waarvan eergisteren nog 30km voor hem droog te rijden na het kuisen
Op de chopper na altijd kuipruitje gehad
Comment
-
Ik vind die windweerstand net juist handig om mij wat in te tomen2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIk vind die windweerstand net juist handig om mij wat in te tomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Gij zijt daar te smal voor om ook maar iets te voelen2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenDe eerste keer da ik u zag, een dikke 10 jaar geleden, zei ge nog da ge graag 10kg zwaarder wou zijn2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Zie mij, 30 kilo later
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Daar zijt ge zelf bij. Stoppen met roken en veel schnitzels is niet goed hé. Mss beetje fietsen2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
zondagmorgen is mijn enige momentje dat ik efkes voor mij heb... kan het niet meer opbrengen om dan nog es te gaan fietsen.
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenzondagmorgen is mijn enige momentje dat ik efkes voor mij heb... kan het niet meer opbrengen om dan nog es te gaan fietsen.
Comment
-
liever wa seriekes kijken of es op de PS4 gamen in mijn luie zetel....2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
Comment