Hier ga ik niet meer komen lezen. Krijg er alweer goesting in
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe motorfiets
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenHier ga ik niet meer komen lezen. Krijg er alweer goesting in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk BerichtenFiets tja, ik fiets al regelmatig naar het werk en in de zomer ook af en toe een tochtje op mijn oude MTB.
Ik heb dat nodig een moto om nu en dan uit te waaien en aan niets anders te denken dan sturen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
Ik hou ook het (magere) aanbod 796 en 797 in de gaten maar zoals gezegd de prijzen die ze daar 2dehands nog vragen wtf zeg
80pk voor 160kg droog. Zij die een 696 enkel als instapper of vrouwenmotor beschouwen, kennen er niets van
- Likes 1
Comment
-
MT07 is inderdaad mooi vernieuwd, ziet er nu idd. stoerder uit, of hij ook effectief beter rijdt moet ik nog testen.
Veel mooi materiaal wel op het salon , Ninja 650 blijf ik ook een mooie fiets vinden maar met Performance Pack (Akra en duo seatcover) zit je toch ook aan 7599€.
Deftig geluid is voor mij wel cruciaal voor de rijbeleving, maar zeker sinds Euro4 voor moto's klinken ze standaard bijna allemaal als stofzuigers
Die 696 ook goede suggestie, ik zat nog met die oude generatie instap-Monsters in mijn hoofd maar na wat te hebben bijgelezen en YouTube te hebben geraadpleegd is mijn mening bijgesteld
Ik ging normaal naar ene gaan kijken maar die is net gisteren onder mijn neus verkocht.
Comment
-
Hallo, Hoewel ik vroeger wel moto heb gereden en een goede opleiding kreeg heb ik zelf nooit een motor gekocht. oktober 2018 op m'n 52 kwam hier verandering in en heb ik een 2011 triumph street triple gekocht. (675ccm 3 cilinder met 106pk)
Gezien de beschrijving in je eerste post, van wat je verwacht van je toekomstige motor, kan ik alleen maar zeggen. Ga er een testen.Sla hem niet over. Als je er nog geen gereden hebt, dan denk ik serieus dat je wel eens verslaafd kan zijn na één rit. je zou niet de eerste zijn.
Als je nu een VFR800 hebt ( steengoede motor), dan gaat de striple je volgens mij bevallen. De Street triple moet het echt van zijn motorkarakter hebben, dat buitengewoon soepel is , van zeer lage toeren, maar niet vies is van zeer hoge toeren. Het plezante is , het hoeft niet zonodig zoals bij sommige sportieve 600 4 cilinders.
Ten opzichte van de VFR heb je een lichtere(167kg droog en 182kg nat) , zeer agile machine ( stuurt als een fiets ) , die nochtans niet zal inboeten qua vermogen en koppel onderin en bovendien hoeft je er niet aan te sleuren als ie stilstaat of als je hem in en uit de garage wil halen. Hij is wel een stuk minder geschikt voor lange snelwegritten dan je VFR, maar dat was niet echt je plan. Qua geluid is een VFR echt plezant en een van de betere. Een street triple met aftermarket SC project of arrow is geniaal.
Voor je budget ga je op de tweedehandsmarkt zeker een geschikte striple vinden. Zelf heb ik de 2011 omdat ik echt graag de dubbele ronde koplampen wou, maar om eerlijk te zijn gaat het niet over een stel koplampen, het is zijn motorkarakter die je gaat verleiden , denk ik
Hij weegt dus maar evenveel als een MT07, maar heeft een krachtiger en aangenamer motorkarakter. Sla hem niet over.
Mocht je in de buurt van Oosterzele wonen, mag je de mijne wel eens proberen ( niet laten vallen )
GeertLast edited by gvy; 05/02/2019, 23:51.1970 Opel GT - 1980 Lotus Esprit S2.2
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk BerichtenSchijnt inderdaad goed te rijden zo'n Street Triple maar ik vind dat echt waar geen mooie fiets.
De details en afwerking zijn in zijn segment echt wel goed hoor.
SAM_1173 by Geert Vijncke, on Flickr
Dat gepoederlakte daytona frame
SAM_7910 by Geert Vijncke, on Flickr
Hoe hij erbij staat. Ik noem het real attitude
bSAM_1174 by Geert Vijncke, on Flickry Geert Vijncke, on Flickr
Beeld je bij de plaatjes het typische triple geluid ( inductienoise ) versterkt door de SC projects brul en je hebt ( gewild of ongewild) aandacht ondanks de kompleet zwarte huid. Geen schreeuwerige kleuren en livery nodig, bad ass maar met stijl.
Oeps , ik liet me even gaanLast edited by gvy; 09/02/2019, 00:30.1970 Opel GT - 1980 Lotus Esprit S2.2
Comment
-
Ik vind het iets speciaal in de goede zin en was er eerst ook niet zo zot van , maar nu vind ik dit echt een ferm machine ben fan zeker met die sc project.
Collega van mij zegt de beste moto ik al mee gereden heb en heeft toch al best met wat moto 's gereden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk BerichtenSchijnt inderdaad goed te rijden zo'n Street Triple maar ik vind dat echt waar geen mooie fiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ATI Bekijk BerichtenIk vind het iets speciaal in de goede zin en was er eerst ook niet zo zot van , maar nu vind ik dit echt een ferm machine ben fan zeker met die sc project.
Collega van mij zegt de beste moto ik al mee gereden heb en heeft toch al best met wat moto 's gereden !
Maar ze zijn mij bijgebleven als 2 heel leuk sturende moto’s met enorm veel karakter.
De Benelli TNT en Cagiva Xtra Raptor.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Ken er nog zo twee die weinig mensen mooi vonden en dan ook niet zo vaak zijn verkocht.
Maar ze zijn mij bijgebleven als 2 heel leuk sturende moto’s met enorm veel karakter.
De Benelli TNT en Cagiva Xtra Raptor.
Zien er heel leuk sturende moto's uit !
Comment
Comment