Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moto - uitlaten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Moto - uitlaten

    Aangezien ik m'n Suzuki GS500E graag een ruiger geluidje wil geven, én omdat ik deze week een gaatje ontdekt heb in de uitlaat, denk ik erover m'n uitlaat te vervangen.

    Kennen jullie iets van uitlaatsystemen voor moto's?

    Welke raden jullie aan?

    Ik ben op zoek naar meer geroffel

  • #2
    ik had akrapovic op mijn yamaha r1
    ik zou deze aanraden maar er zijn waarschijnlijk betere
    zelf ken ik zogoed als niets van uitlaten maar de sound was goed in ieder geval

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz Bekijk Berichten
      ik had akrapovic op mijn yamaha r1
      ik zou deze aanraden maar er zijn waarschijnlijk betere
      zelf ken ik zogoed als niets van uitlaten maar de sound was goed in ieder geval
      akrapovic is duur, heb er ook één onder mijn zx6-r, en geeft beetje extra pk's (zonder extra afstelling) maar ben niet zeker of er voor een gs 500 een akra bestaat

      suzuki wordt meestal gelinkt aan yoshimura natuurlijk

      nog andere uitlaatmerken: bos, arrow, leovinci, two-brothers, laser, ...

      en neus anders eens rond in dit topic:



      daar vind je wel het één en het ander
      Last edited by Tracer; 24/02/2007, 20:22.
      1978 BMW E21 323i
      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

      Comment


      • #4
        wa is "beter" eh? ik heb ne Laser hotcam (carbon) op mijne Fazer. da is ne goeie demper, deftig afgewerkt enzo en voor geen al te zotte prijs. geen klagen van. acrapovic is goe maar prijzig.

        Devil is LUID soms zelfs wa té, op 't associale af.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
          akrapovic is duur, heb er ook één onder mijn zx6-r, en geeft beetje extra pk's (zonder extra afstelling) maar ben niet zeker of er voor een gs 500 een akra bestaat

          suzuki wordt meestal gelinkt aan yoshimura natuurlijk

          nog andere uitlaatmerken: bos, arrow, leovinci, two-brothers, laser, ...

          en neus anders eens rond in dit topic:



          daar vind je wel het één en het ander
          ik had een yoshimura op mijn suzuki gsx r 1100 ... da maakte nogal kot zunne
          wel duur

          nu heb ik op mijn R1 een bos uitlaat en daar ben ik niet tevreden over ,
          je hoort hem bijna niet

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

            nu heb ik op mijn R1 een bos uitlaat en daar ben ik niet tevreden over ,
            je hoort hem bijna niet

            Maar die zal dan wel een 'E' keurmerk hebben, niet?

            M'n broer had destijds op z'n Blade een Bos carbon, ik vond dat een heel mooi afgewerkte uitlaat met een beschaafd geluid.

            Comment


            • #7
              [quote=Jakkel;1694187]Maar die zal dan wel een 'E' keurmerk hebben, niet?

              M'n broer had destijds op z'n Blade een Bos carbon, ik vond dat een heel mooi afgewerkte uitlaat met een beschaafd geluid.[/quote

              een beschaafd geluid... klopt jakkel

              Comment


              • #8
                ik heb geen E-keurmerk "for racing use only"

                maar heb de standaard uitlaat nog liggen, dus als ik ooit een buitenlands tripje doe vijs ik er snel de standaard op.
                1978 BMW E21 323i
                2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                  ik heb geen E-keurmerk "for racing use only"
                  Ik heb wel zo'n E keurmerk, als ik die bijgeleverde dunne kromme buisjes in m'n uitlaten steek. Maar zelfs de rechte (niet legale) heb 'k er niet insteken, gewoon hol dus.

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                    ik heb geen E-keurmerk "for racing use only"

                    maar heb de standaard uitlaat nog liggen, dus als ik ooit een buitenlands tripje doe vijs ik er snel de standaard op.
                    bij acropivic kan er ook een db killer gemonteerd worden
                    ik vind hem echter niet terug

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                      bij acropivic kan er ook een db killer gemonteerd worden
                      ik vind hem echter niet terug
                      ja maar stel dat je met die db-killer in duitsland tege gehouden wordt voor een geluidsmeting dan kan je het nog vergeten er moet een E-keur merk opstaan

                      zelf heb ik geen db killer, en kga er ook gene laten maken...ik zou het zonde vinden om in de uitlaat een gaatje te boren
                      1978 BMW E21 323i
                      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                        ik had een yoshimura op mijn suzuki gsx r 1100 ... da maakte nogal kot zunne
                        wel duur

                        nu heb ik op mijn R1 een bos uitlaat en daar ben ik niet tevreden over ,
                        je hoort hem bijna niet
                        juist.
                        kennis van mij heeft een dubbele bos op zijn monozit R1 en hij is ook redelijk stil.

                        Comment


                        • #13
                          Hangt de goede werking van zo een uitlaat ook niet af van de motor van je moto?

                          2 cilinder
                          4 cilinder

                          ..

                          Comment

                          Working...
                          X