Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaring R1250GS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ervaring R1250GS

Is al opgelost.
    Last edited by Utah; 24/06/2022, 23:08.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Zie hierboven.
    Last edited by Utah; 24/06/2022, 23:09.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Ervaring niet kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ATI Bekijk Berichten
        Ervaring niet kopen.
        Eindelijk nog eens een nuttige post op het forum, bedankt!

Comment

De meest nuttige post ooit, Bmw Premium prullen.
          Op 2fast 4u staat bmw op de voorlaatste plaats inzake betrouwbaarheid in de eerste 4j naa aankoop.
          We weten allemaal dat de Bmw fanboys dit niet kunnen verdragen, maar een Bmw komt hier nooit binnen, wat ne nest is dat.

Comment

Owkee. 2022 - 2024.

Comment

Zo precies of ik dat niet gezien had lol
              Bmw is een ramp, maar fanboys zijn er overal.
              Het eerste dat ik gezien had was die datum moron en dan denkt gij dat ge slimme zijt loser

Comment

Amai ATI, gij zijt echt wel ne stoere gast zenne! Een echt monster!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Owkee. 2022 - 2024.
                  Even tegen een normale mens praten.
                  Er rijden belachelijk veel GS'en rond. Uiteraard kom je qua aantallen dan wel wat problemen tegen. procentueel valt dat heel goed mee. Al die elektronica (emissie, opties, rijhulpmiddelen,...) van tegenwoordig is bij alle motoren een hedendaags probleem. Niet enkel bij BMW...

Comment

Heb ik uw vriendje boos gemaakt stoere flikker.
                    Stoere macho, topic niet gezien van die mens met zijn 3 keer getakelde splinternieuwe Bmw moto hier?
                    Heb je die testen niet gezien op 2fast4u? Bmw scoorde voorlaatste op betrouwbaarheid.

Domme ouwe lul denkt dat em de man is hahah

Bmw = Bucht met wielen domme ouwe macho

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ATI Bekijk Berichten
                      Heb ik uw vriendje boos gemaakt stoere flikker.
                      Stoere macho, topic niet gezien van die mens met zijn 3 keer getakelde splinternieuwe Bmw moto hier?
                      Heb je die testen niet gezien op 2fast4u? Bmw scoorde voorlaatste op betrouwbaarheid.

Domme ouwe lul denkt dat em de man is hahah

Bmw = Bucht met wielen domme ouwe macho
                      "Stoere flikker, stoere macho, domme ouwe lul, domme ouwe macho..."

Ik moet bekennen dat ik echt wel heel jaloers ben op uw communicatieve vaardigheden! Jij hebt het zeker al héél ver gebracht in het leven. Groetjes en nog een prettige dag.

Comment

Working...
                      X