Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaring R1250GS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ervaring R1250GS

Is al opgelost.
    Last edited by Utah; 24/06/2022, 23:08.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Zie hierboven.
    Last edited by Utah; 24/06/2022, 23:09.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Ervaring niet kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ATI Bekijk Berichten
        Ervaring niet kopen.
        Eindelijk nog eens een nuttige post op het forum, bedankt!

Comment

De meest nuttige post ooit, Bmw Premium prullen.
          Op 2fast 4u staat bmw op de voorlaatste plaats inzake betrouwbaarheid in de eerste 4j naa aankoop.
          We weten allemaal dat de Bmw fanboys dit niet kunnen verdragen, maar een Bmw komt hier nooit binnen, wat ne nest is dat.

Comment

Owkee. 2022 - 2024.

Comment

Zo precies of ik dat niet gezien had lol
              Bmw is een ramp, maar fanboys zijn er overal.
              Het eerste dat ik gezien had was die datum moron en dan denkt gij dat ge slimme zijt loser

Comment

Amai ATI, gij zijt echt wel ne stoere gast zenne! Een echt monster!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Owkee. 2022 - 2024.
                  Even tegen een normale mens praten.
                  Er rijden belachelijk veel GS'en rond. Uiteraard kom je qua aantallen dan wel wat problemen tegen. procentueel valt dat heel goed mee. Al die elektronica (emissie, opties, rijhulpmiddelen,...) van tegenwoordig is bij alle motoren een hedendaags probleem. Niet enkel bij BMW...

Comment

Heb ik uw vriendje boos gemaakt stoere flikker.
                    Stoere macho, topic niet gezien van die mens met zijn 3 keer getakelde splinternieuwe Bmw moto hier?
                    Heb je die testen niet gezien op 2fast4u? Bmw scoorde voorlaatste op betrouwbaarheid.

Domme ouwe lul denkt dat em de man is hahah

Bmw = Bucht met wielen domme ouwe macho

Comment

Heb ik uw vriendje boos gemaakt stoere flikker.
                      Stoere macho, topic niet gezien van die mens met zijn 3 keer getakelde splinternieuwe Bmw moto hier?
                      Heb je die testen niet gezien op 2fast4u? Bmw scoorde voorlaatste op betrouwbaarheid.

Domme ouwe lul denkt dat em de man is hahah

Bmw = Bucht met wielen domme ouwe macho
                      "Stoere flikker, stoere macho, domme ouwe lul, domme ouwe macho..."

Ik moet bekennen dat ik echt wel heel jaloers ben op uw communicatieve vaardigheden! Jij hebt het zeker al héél ver gebracht in het leven. Groetjes en nog een prettige dag.

Comment

Dat kan jij u niet voorstellen hoe ver ik het gebracht heb, 10000x verder dan u.
                        Toch even melden dat gij u nu wel grandioos belachelijk hebt gemaakt lol

Comment

Dat kan jij u niet voorstellen hoe ver ik het gebracht heb, 10000x verder dan u.
                          Ik heb nog eens alles opnieuw gelezen. Ik moet inderdaad toegeven dat ik me door m'n onvolwassen uitlatingen en puberale redeneringen oeverloos belachelijk heb gemaakt. Bedankt ATI, je hebt m'n ogen geopend. Stikjaloers ben ik op u, want jij hebt het toch zo ongelooflijk ver gebracht in het leven en ik ben één brok ellende. Ik ben een miskleun, een nietsnut,...

Nederige groeten, Jakkel

Comment

Hebt ge over dit antwoord bijna 6 maanden moeten nadenken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Hebt ge over dit antwoord bijna 6 maanden moeten nadenken?
                              Trage verbinding.

Comment

Dacia Duster spreekt voor zich, de naam alleen al.
                                Ik dacht niet te reageren op die kleuters hier, maar ga het bewijs tonen.
                                En ik ben er zeker van dat jij jaloers zijt.

What began as a battle of the motorcycle brands to show who makes the most reliable motorcycle has resulted in a nationalist showdown. Yamaha, Suzuki, Honda, and Kawasaki are all among the more reliable brands, based on our survey of more than 11,000 Consumer Reports subscribers. The predicted failure rates for four-year-old motorcycles ranged from 11 to 15 percent in this group.

The domestic brands Victory and Harley-Davidson fell in between the extremes, with 17 and 26 percent, respectively.

The remaining brands—Triumph, Ducati, BMW, and Can-Am—were among the more trouble-prone. In fact, BMW and Canada-based Can-Am are both estimated to have failure rates of around 40 percent by the fourth year of ownership.

Reliablity by brand
                                Brand Percent failed
                                Yamaha/Star 11%
                                Suzuki 12 %
                                Honda 12 %
                                Kawasaki 15 %
                                Victory 17 %
                                Harley-Davidson 26 %
                                Triumph 29 %
                                Ducati 33 %
                                BMW 40 %
                                Can-Am 42 %
                                With a larger sample size than in our previous motorcycle survey, now counting 12,300 motorcycles, we were able to add more brands and resolution this year. For this analysis, we adjusted for mileage driven over a 12-month period and estimated repair rates for 4-year-old models without a service contract.

Reliability is but one measure. We found that owner satisfaction creates a much different picture. For more details, including methodology, see the full report.

Spijtig dat KTM er niet bij staat.

De Beemerboys hebben blijkbaar geen recht meer van klagen op de onbetrouwbaarheid vd Ducs. (op de Harleys mogen ze nog wel zagen hoor )​

Copy/Paste link : https://www.2fast4u.be/forum/algemee...re-motormerken

Bmw Premium prullen.

Op youtube ook veel klachten van Bmw met hun S1000rr lol
                                Last edited by ATI; 4 Dagen Geleden.

Comment

Het ding is, er worden heel veel BMW motoren verkocht. Dus, je hebt ook meer slechte verhalen die de ronde doen op fora en andere media. Goede verhalen worden zelden verkondigd hoor. Ik ken iemand die al heel lang heel vertrouwd is met de boxers van BMW, zowel als rijder (GS) als ervaren technieker ervan. De lucht/olie gekoelde blokken zijn volgens hem zowat de meest robuuste die er bestaan. Het toeval wil dat hij zich enkele jaren geleden heeft laten verleiden tot een Honda Africa twin. Nota bene: het merk dat op nummer 1 staat in uw -hopelijk onafhankelijk- betrouwbaarheidslijstje van 10 jaar geleden. Van begin tot einde problemen met electronica (viel plots stil, niet meer te starten, allerhande foutmeldingen in het dashboard, enz...). Om een heel lang verhaal kort te maken, alle ingenieurs van Honda erbij, konden het niet vinden. Van ellende brol verkocht en terug naar.... een GS. Ik ken iemand die zich een jaar of zeven terug een splinternieuwe Honda Fireblade Repsol gekocht had (weer zo'n nummer 1). Op een gegeven moment geen remmen meer! Iets met de electronica. Hij heeft dat ding verkocht omdat hij nog bang had er mee te rijden.

Ik wil maar zeggen: elk merk heeft tegenwoordig z'n ellende. De tijd dat merken hun modellen heel uitgebreid testten vooraleer ze op de markt te gooien is voorbij. Want: dat kost teveel! De consument is nu de tester. En dat is bij elk merk. Praat met motards die moto's rijden van verschillende merken in plaats van je te baseren op wat internetverhaaltjes en een bedenkelijke statistiek van 10 jaar geleden. Trouwens, genoeg van die statistiekjes te vinden waar BMW helemaal niet onderaan staat hoor.

Met wat rijd jij trouwens?

Comment

Oh ja, voor ik het vergeet, ondertussen heb ik m'n Triumph Speed Triple verkocht en heb ik me ook laten verleiden tot zo'n prul BMW.

Comment

Heb niet alles gelezen want das allemaal zever.
                                      Das allemaal fanboy praat omdat jij een Bmw zelf hebt.
                                      Er worden heel veel Bmw's verkocht lol en de Japanse niet? haha
                                      Japans is gewoon het best en Triumph is nu ook niet bepaald goed lol
                                      Om de 10000km een koppelings kabel etc.. vervangen op sommige Bmw's wat nen afgang.
                                      Ik rijd met een Japanse moto uiteraard das deftig.
                                      Het is een racemodel en voor de rest zijn het uw zaken niet.

Hier was toch ook een forumlid dat zijn splinternieuw Bmw 3keer heeft moeten laten takelen, stond em daar met zijn prul Bmw in de Ardenne.
                                      3keer dan nog, hoe belachelijk een nieuw moto.
                                      Jullie zijn gewoon fan van het merk Bmw en kunnen het niet/willen niet geloven dat het nest is.
                                      Ik weet dat ik gelijk heb de bewijzen staan hierboven.
                                      Ik heb ook heel veel op youtube gezien van die nieuwe s1000rr die stuk vliegen, bij een japanse toch nog niet gezien hoor.

Vanop youtube :

Because i work for a BMW dealer ship i could have gotten $6k off the S1000RR m but decided to go with the V4s. I love my bike. Too many issues with the BMW

Als ik Olie aflaat heb ik ook nooit metaalschilfers, die vrouw op youtube 2wheels and ponytail haar aflaatplug bomvol metaal shilfers.

Nog comments van op youtube :

This is why I don't mess with Euro bikes (except Triumph, I own a speed triple 1200 RS). But all my other bikes are Japanese. If I could only have one bike and have to rely on it, it would definitely be a Japanese bike. European bikes are like side chicks. They are sexy af and fun but they got baggage. And the Japanese Bikes are like the main chick. She is good looking in a girl next door kinda way but they are always there for you come hell or high water and don't have all the mental issues your sexy unstable but fun side chick has.​

Comment

Van alle merken vind je wel horrroverhalen, Verder sta je gewoon niet open voor de ervaringen van anderen, je wilt ze zelfs niet lezen. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Met mensen zoals u valt gewoon niet op een normale manier te praten. Dat er hier één iemand doorspekt is met vooroordelen en oogkleppen opzet, dan ben jij het wel. Ik ben helemaal geen fanboy van BMW, 't is immers m'n eerste BMW moto ooit. En dat we niet mogen weten met welke moto je precies rijdt, dat zegt ook héél veel. Prettige dag nog, jongen. En ga nu nog maar wat bash BMW verhaaltjes op het wereldwijde web zoeken.

Comment

Working...
                                        X