Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaring R1250GS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Das allemaal fanboy praat, mensen dat bij Bmw werken zeggen het zelf.
    Jij bent gewoon blind voor wat een probleem moto's het zijn en wilt het gewoon niet inzien, omdat je zelf met een Bmw rijd.
    Ze hebben de betrouwbaarheid uitgetest van Bmw en ze scoren heel slecht, ondermaats.
    Ducati scoort zelfs beter.
    Bye Bye domme ouwe lul haha
    ge kent er niks van.

Comment

Oh wat ben je toch stoer met uw mondje. En dat voor een BimmerFan, of moet ik zeggen... ex-'BimmerFan'? Maar ik begrijp het hoor, dat je een afkeer tegenover BMW hebt. Als je enkel 10 jaar oude derdehands afgeragde BMW's met 200k op de teller gereden hebt, tja, dan kan daar al eens iets aan schelen, hé. Maar nee, dan is dat bij u: onbetrouwbaar! Anderzijds vind ik het wel fijn dat je een R Nine T een schone moto vindt, ook al krijg je 't nu niet meer over je lippen, net zoals je veel andere BMW's bejubeld hebt. Of... in het verleden toch bejubeld hebt. Want nu lijd je aan het BMW PTSS (ja, zoek het maar eens op wat dat betekent) door uw ervaringen met BMW. En omdat je de kluiten niet hebt om een recente of nieuwe BMW te kopen, dan bash je er maar lekker op. En dan koop je een Seatje met mini-motortje. Volgens mij eerder iets met afgunst, nijd, jaloezie... kies maar uit. En die moto die je beweert te hebben, die heb je enkel in uw fantasie. Nog iets? Buiten wat gescheld zal 't gene vette meer zijn!

Comment

Haha gij moet spreken en auto's intreseren me niet zozeer hoor, die Bmw had geen 200k en was 9j lol
        Ken je Kraftbayer? Hij weet het meeste van Bmw, werkt al heel zijn leven bij Bmw, hij zegt zelf ook als je 120000km met een Bmw hebt gereden, zonder problemen, je veel geluk hebt gehad hoor.
        De r Nine T is zeker een schone moto, maar ik ken de betrouwbaarheid van Bmw.
        Die Seat is een heel betrouwbare aangename auto.
        Ik heb helemaal geen moto in fantasie lol
        N47 motor Bmw lol
        Ik bedoel niet Jaloezie op mijn wagen lol
        Ik ben zo dom niet om een nieuwe Bmw te kopen, slechte investering hoor.
        Moet je maar is opzoeken.
        Bijna niemand koopt een nieuwe Bmw, allemaal leasing.
        Last edited by ATI; 3 Dagen Geleden.

Comment

Als je uw 10 jaar oude GSX-R zeshonderdje al moet verkopen om een huis te kunnen kopen, dan begrijp ik wel waarom je geen nieuwe BMW 'wilt' kopen. En nu verkondig je veel praat over moto's, maar je hebt er gewoon geen.
          Eigenlijk echt wel hilarisch, hé. Op een BMW forum 1.800 posts neerpennen met de nickname BimmerFan en op een ander forum iedereen voor 't rot van de straat uitschelden voor BMW fanboys met nog een heel deel infantiele praat erbij. Lager kan je niet vallen. Als ik u van was zou ik van schaamte onder een steen kruipen en er nooit meer vanonder uit komen. Eneuh...N47, niks problemen mee, jongen. En het is m'n tweede N47 en m'n pa heeft er ook ene. Maar ja, ik rijd dan ook met wagens die ik nieuw koop, niet met derdehands afgeragde dingen.

Forums, ook al zijn ze dikwijls op sterven na dood. Soms blijft het toch een ongelooflijk zalig iets.

Comment

Zeker n47 zijn de grootste prullen ooit.
            Ik heb helemaal geen Gixxer verkocht om een huis te kopen lol waar haal je het.
            Als gij het zegt zal ik dan wel geen moto hebben zeker haha
            Bmw waren vroeger hele goeie auto's, maar die tijd is al lang voorbij.
            Vraag maar aan Kraftbayer.
            Bmw auto's en Moto's zijn ook verschillend.
            Ik verlaag mij gewoon aan jullie, meer is dat niet.
            Dit is de enige taal jullie begrijpen lol
            Het gaat er percies toch niet in, zelfs met alle bewijzen zwart op wit, zie je het nog niet in lol zelfs een blinde man zou het zien haha
            Op Bmw forum, zit ik wel in het non bimmer gedeelte.
            Want de diehard Bmw mannen zijn daar weg, zoals streetscraper en phantom five
            Geloof wat je wilt, fanboy lol
            Tot nooit meer en het is idd lachen, echt zalig hoe dat jullie geloven in zo'n vodden merk.
            Heel zielig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ATI Bekijk Berichten
              Zeker n47 zijn de grootste prullen ooit.
              Ik heb helemaal geen Gixxer verkocht om een huis te kopen lol waar haal je het.
              Als gij het zegt zal ik dan wel geen moto hebben zeker haha
              Bmw waren vroeger hele goeie auto's, maar die tijd is al lang voorbij.
              Vraag maar aan Kraftbayer.
              Bmw auto's en Moto's zijn ook verschillend.
              Ik verlaag mij gewoon aan jullie, meer is dat niet.
              Dit is de enige taal jullie begrijpen lol
              Het gaat er percies toch niet in, zelfs met alle bewijzen zwart op wit, zie je het nog niet in lol zelfs een blinde man zou het zien haha
              Op Bmw forum, zit ik wel in het non bimmer gedeelte.
              Want de diehard Bmw mannen zijn daar weg, zoals streetscraper en phantom five
              Geloof wat je wilt, fanboy lol
              Tot nooit meer en het is idd lachen, echt zalig hoe dat jullie geloven in zo'n vodden merk.
              Heel zielig.
              Je hebt het zelf gezegd, jongetje. Even uw lamentabele geheugen opfrissen: https://www.autoforum.be/forum/aanko...39-gsxr-600-k8
              Inderdaad, jij hebt helemaal geen moto. Het enigste wat je hebt is een klein Seatje met een opgeblazen mini motortje.

En, probeer eens deftige zinnen neer te typen, jongen. Uw Nederlands is al even droevig als uw redeneringsvermogen.

Comment

Working...
              X