Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 'fun' is eraf...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De 'fun' is eraf...

Na enkele motorfietsen gekocht en verkocht te hebben op korte periode heb ik nu echt het gevoel dat motorrijden toch niet helemaal mijn ding is. Ben er nu 52 en al mijn hele leven wou ik er één hebben. In maart 2020 kocht ik mijn eerste, een Royal Enfield Continental GT 650 maar besloot dat het toch niet was wat ik zocht. Een tijd later een Suzuki V-Strom 650 gekocht en de RE ingeruild. Bijna een jaar overbrugd maar dan nog maar eens van gedacht veranderd en een Kawasaki Z900RS gekocht. En ja, je raadt het al, eind oktober 2021 nog maar eens overgestapt naar iets anders, een KTM Superduke 1290 GT, en die heb ik nu nog steeds.

We zijn nu anderhalf jaar verder en ik heb amper 1500 km op de teller staan. Feit is dat ik hem de laatste 9 à 10 maanden alleen maar van stal haal om de batterij op peil te houden en omdat hij anders te lang zou stilstaan. Voor het plezier rij ik eigenlijk niet meer. Ik zie er ook telkens tegenop om mijn hele uitrusting en helm te moeten aantrekken dus is het eerder een opdracht geworden dan ontspanning.

Hij staat geparkeerd in de parkeergarage bij het appartement waar mijn ouders wonen. Vorige week heeft iemand hem omver gereden bij het achteruitrijden uit zijn parkeerplaats. Lichte schade, nummerplaathouder beschadigd, valbeugel gekrast en zijkoffer licht beschadigd. Toch 1400 euro schade, maar bon, is voor de verzekering.

En ik vond het dan ook meteen een opportuun moment om mijn motor van de hand te doen.

Dus, als iemand op zoek is...​
    Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Heb hetzelfde probleem maar mijn vrouw wil hem niet verkopen.
    Zonder moto kan ik vervelend zijn zegt ze .
    Dus houden die handel ook al wordt deze niet gebruikt.

Ik rij wel al sinds mijn 14 jaar.

Een foto is altijd welkom.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Herkenbaar. Het plezierige aan motorrijden is hier in onze contreien dan ook zo goed als onbestaande geworden, net zoals met de auto. Maar een moto kost niet veel in taks en verzekering en veel plaats neemt hij ook niet in. Ik hou 'm eigenlijk enkel nog bij om mee op reis te nemen, op plaatsen waar je wel nog deftig kunt gassen. Nog een tweetal weekjes en je vindt me terug in de streek van de Ventoux... de fiets gaat uiteraard ook mee.

Comment

Daarom al 10 jaar Vespa's ... nen 300 is plezant genoeg om u ergens op de kleinere baantjes te amuseren

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Working...
        X