Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bullit Hunt 125

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bullit Hunt 125

Ik was voor m'n dochter en leuke brommer aan het zoeken en kwam uiteraard ook fijne 125's tegen. Toen er eentje langskwam aan een mooie prijs maar toegehapt.

Ik heb altijd al een zwak gehad voor retro motoren. En de tijd van snel rijden is voorbij, daar gaat het me niet om.
    Leuke bochtige baantjes aan een gezapig tempo. Genieten dus.

Bullit is een Belgisch merk maar 100% een Chinese moto. Me wat ingelezen en die zijn best betrouwbaar als je alles in d egaten houdt en tijdig onderhoud laat doen.
    Het 125 blokje is een oorspronkelijk Suzuki blok dat de Chinezen in licentie bouwen en zelf mogen gebruiken. 11,5 pk. Top ca. 100 per uur.
    'k Ga hem binnenkort eens laten nakijken, er zijn een paar kleine kwaaltjes die ik wil laten bekijken: zadel wat hoger (vering aanpassen), rempedaal rilt hard vanaf 70-80 per uur, handvat zit beetje los,... En zeker andere banden want deze Chinese exemplaren zijn hard en gaan in de regen snel glijden (lees ik).

Dit is trouwens dochterlief haar brommer geworden, een Hanway Raw 50
    Rijdt eigenlijk heel fijn. Enkel versnellingen zijn nog wat stroef en neutraal vinden is een opdracht.

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Leuk en goedkoop rijden.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Comment

Straks een testritje met de Royal Enfield Hunter 350.
        De Bullit is fijn maar je botst snel op de limiten. Niet zozeer de snelheid maar het frame is toch echt niet stijf genoeg.
        DE RE heeft ook maar 20pk en een top van max 120. Maar alle reviews zijn quasi unaniem goed, hij ziet er mooi uit en de prijs is echt wel ok.

rebel_blue_000.webp

Comment

Wat een fijn motootje.
          Heel vlot tot 100, veel koppel onderin, doet exact wat je wil/verwacht dat hij zal doen...
          Er is nu een zomerkorting op van 400 euro. Dealer wil het demomodel met 500km verkopen met nog eens 10% extra korting. Dan komt de RE net boven de 4000 uit.

Verleidelijk....
          Last edited by Hayes; 27/07/2024, 18:26.

Comment

De pics komen niet door, maar sowieso is een RE iets tof, ben gaan goegelen en werd bevestigd

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Blijft op zich een Indische motor, maar de Britten zijn nog steeds/weer stevig verankerd in het bedrijf.
              Op de afwerking viel alleszins ook niets aan te merken. Heel wat beter dan de Bullit.
              Volegns de dealer rijden er blokjes rond met 50-70.000 km dus betrouwbaarheid zit ook goed.

Echt een leuke gooi- en smijt motootje. Ik zat meteen met een grote smile op m'n gezicht, zelfs zonder de snelheidslimiten (al te veel) te breken.

Comment

Bullit staat dus te koop

Comment

Working...
                X