Ik botste op de limieten van m'n Bullit 125.
Niet zozeer qua snelheid maar qua frame. In bochten lag die echt niet stabiel genoeg om vol vertrouwen een snel bochtje te nemen.
IK had deze HUNTER al even op het oog maar had nooit verder info gezocht. Toen ik vorige week even zocht waar de dichstbijzijnde dealer was. Bleek dat vlakbij te zijn. Ik dus even gaan kijken. Na 5 minuten: "Wil je anders een testritje doen?".
Natuurlijk wildei k dat.
Opstappen en het voelde meteen alsof ik al jaren met dat ding reed. 30 minuten lang een grote smile op m'n gezicht.
Bij terugkeer zei ik meteen tegen de dealer: "Dat had ik misschien niet moeten doen."
Lang verhaal kort maken: Zaterdag ga ik hem oppikken
350 cc ééncilinder
20 pk
top ca 120 (max 130)
Motor is getuned om veel koppel te hebben onderin.
Door de korte wielbasis en kleinere wielen heel wendbaar.
Een speelding eigenlijk.
Niet zozeer qua snelheid maar qua frame. In bochten lag die echt niet stabiel genoeg om vol vertrouwen een snel bochtje te nemen.
IK had deze HUNTER al even op het oog maar had nooit verder info gezocht. Toen ik vorige week even zocht waar de dichstbijzijnde dealer was. Bleek dat vlakbij te zijn. Ik dus even gaan kijken. Na 5 minuten: "Wil je anders een testritje doen?".
Natuurlijk wildei k dat.
Opstappen en het voelde meteen alsof ik al jaren met dat ding reed. 30 minuten lang een grote smile op m'n gezicht.
Bij terugkeer zei ik meteen tegen de dealer: "Dat had ik misschien niet moeten doen."
Lang verhaal kort maken: Zaterdag ga ik hem oppikken
350 cc ééncilinder
20 pk
top ca 120 (max 130)
Motor is getuned om veel koppel te hebben onderin.
Door de korte wielbasis en kleinere wielen heel wendbaar.
Een speelding eigenlijk.
Comment