Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve moto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenTegenwoordig zit ik op een iets minder exclusieve Jap te sjezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtendeze stond tot voor kort in mijn garage.
Is 2 weken geleden (met toch een beetje spijt in het hart) verkocht. Tjeu zal em wel (her)kennen
Tegenwoordig zit ik op een iets minder exclusieve Jap te sjezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenNog steeds de Kwak ZX-6??
Comment
-
Ongelooflijk mooi zo zonder koplamp !!!!
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtendeze stond tot voor kort in mijn garage.
Is 2 weken geleden (met toch een beetje spijt in het hart) verkocht. Tjeu zal em wel (her)kennen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenwas het geen gsxr 600?
Ik had inderdaad een oude kawa, als 2e moto. Die is vandewinter ook verkocht. k heb nu een R6 1999 staan waar we een paar NBC koersen mee gaan proberen rijden, en ik heb een gsxr750K6 in circuit-trim sinds eind augustus 2007
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk BerichtenHad ik jullie al gekend voordat ik den R1 had gekocht, dan zou ik toch wel geïnteresseerd geweest zijn in zo'n Tornado Tre hoor!!!
Zaten wel geen originele stukken meer bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtennop
Ik had inderdaad een oude kawa, als 2e moto. Die is vandewinter ook verkocht. k heb nu een R6 1999 staan waar we een paar NBC koersen mee gaan proberen rijden, en ik heb een gsxr750K6 in circuit-trim sinds eind augustus 2007ik had een foto van u gezien op circuit (ik denk croix maar ben niet zeker) blijkbaar is het een 750 dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenEen Duc 888 SP4 is dat exclusief?
Comment
-
Prachtige moto.... én 1 van de weinge goeie Tornado's 900 die in de Benelux rondbollen
(daar waren we bij City dus over bezig)
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk BerichtenHad ik jullie al gekend voordat ik den R1 had gekocht, dan zou ik toch wel geïnteresseerd geweest zijn in zo'n Tornado Tre hoor!!!
Off the record, als ge nen Benelli wilt, ga dan voor de 1130cc modellen
En best de 2007 of 2008 modellenOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenZeker weten!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenVande zomer magk der is me rijden, wel maar in 1e vites wws marjah
Ik zou da ni doen tot dadde zelf veel met de moto rijdt.
Waarom :
a) das hoogstwss niet de meest vergevingsgezinde moto om mee te rijden (ik denk bvb aan de koppeling...)
b) als ge daar iets mee tegen komt, dan zijde geruineerd
c) rij daar eens mee wanneer dadde wa vergelijk hebt, pas dan gade zoiets ten volle kunnen aprecieren.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenPrachtige moto.... én 1 van de weinge goeie Tornado's 900 die in de Benelux rondbollen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenPrachtige moto.... én 1 van de weinge goeie Tornado's 900 die in de Benelux rondbollen
Enfin, wreed coole moto daar ni van. Moesten ze em nu eens opnieuw uitbrengen maar 30 kg lichter he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb em toch ongeveer 5000km afgebeuld op circuit en hij is ni ontploft, dus ja, da zegt al iet zeker?
Enfin, wreed coole moto daar ni van. Moesten ze em nu eens opnieuw uitbrengen maar 30 kg lichter heOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenVoor hun 100 ste verjaardag willen ze terug meedoen aan het WSB, nog ff geduld duseindelijk digitale tv en dus ook eurosport
Comment
Comment