Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve moto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier
Schijn bedriegt een beedje, hij stond buiten omdat hij nimeer rijd .. Hij was er eerder die dag ( gistere ) me stilgevallen .. Was aan het rijden en bam oppeens gedaan zijn hem dan gaan halen met de camionette !
Ergens een technisch probleempje wordt al aan gewerkt atm
Schijn bedriegt een beedje, hij stond buiten omdat hij nimeer rijd .. Hij was er eerder die dag ( gistere ) me stilgevallen .. Was aan het rijden en bam oppeens gedaan zijn hem dan gaan halen met de camionette !
Ergens een technisch probleempje wordt al aan gewerkt atm
Vanmiddag op de Kemmelberg een Can Am Spyder gespot. Moest heel vlug zijn om een foto te trekken, vandaar de kwaliteit. Ik zag ook eerst niet wat er precies op me afkwam.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Vanmiddag op de Kemmelberg een Can Am Spyder gespot. Moest heel vlug zijn om een foto te trekken, vandaar de kwaliteit. Ik zag ook eerst niet wat er precies op me afkwam.
Toevallig, ik heb ook zo één gezien in Knokke vandaag. Eerste keer dat ik zoiets zag, kwam nog een 'mooi' geluid uit, hij was aan het parkeren.
Ik heb vorige week naar zo eentje staan kijken bij Moto's Wim in Lotenhulle.
Wel een speciale zithouding. Maar één hendel aan het stuur voor de koppeling, de rem is een voetrem die blijkbaar alle 3 de wielen afremt.
De kostprijs is wel niet van de poes, 15.000 Euro.
Ik heb vorige week naar zo eentje staan kijken bij Moto's Wim in Lotenhulle.
Wel een speciale zithouding. Maar één hendel aan het stuur voor de koppeling, de rem is een voetrem die blijkbaar alle 3 de wielen afremt.
De kostprijs is wel niet van de poes, 15.000 Euro.
Voor 15 000 euro koop ik me wel een ander vervoersmiddel hoor
Comment