Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve moto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier
Weet niet direct of de plaats hier wel juist is, maar een kennis van mij op fb rijdt naast zijn Fiesta ST rond met deze Harley. Ik vind persoonlijk wel dat hij er iets moois van gemaakt heeft. Niet te schreeuwerig, gewoon lekker subtiel.
De nieuwe Ducati Scrambler.
Meer heb ik niet want camera's en gsm's waren verboden.
Wat is dat voor iets? Waar positioneert zich da in het gamma. Tussen Monster en Streetfighter ergens? Al is da eene retro model zeker? Dus eerder iets speciaal dan
Wat is dat voor iets? Waar positioneert zich da in het gamma. Tussen Monster en Streetfighter ergens? Al is da eene retro model zeker? Dus eerder iets speciaal dan
Ja, opnieuw een retro model.
Ze hadden er geen meer.
Deze zal binnenkort wel in de pers worden voorgesteld.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Everything you need to know about the world of motorcycling, from new bikes to new designs and patents, how the world economy impacts motorcyclists and what new legislation is on the agenda.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Dat ook maar ik bedoelde de foto onderaan.
Het is duidelijk dat deze van hier is gekopieerd en gebruikt.
Moeten ze mij nu niet betalen?
Nu je het zegt ja! Had die foto herkend, maar niet meer aan gedacht dat dat jouw foto was Dus in principe is da schending van het auteursrecht denk ik Maar ze gaan die er gewoon afhalen denk ik, meer ga je niet kunnen bereiken.
Comment