Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve moto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
    't was bij z'n trouwfoto's

trouw was zaterdag ll.

Hij is piloot en mekanieker.

@ Jupke, geen probleem.

Comment

't was bij z'n trouwfoto's
      Als ik ooit eens trouw dan brand ik ook een bandje op hoor, en ik zal niet de enigste zijn.
      A Twist of the Wrist

Comment

En op de Ring zie je er elke dag ook wel 'n stuk of 5.

Desalniettemin : mooie machine (en dat zeg ik niet gauw van een volledig verkuipt geval, 't is geleden van de 916 dat die woorden over m'n lippen kwamen).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
          wat is een plaston? een gigantisch urinoir?
          Voor de gigantische hoeveelheid gezeikstraal die jij in je lijf hebt, zou dat anders wel handig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Voor de gigantische hoeveelheid gezeikstraal die jij in je lijf hebt, zou dat anders wel handig zijn.
            zou 't ook bruikbaar zijn voor 't schïjt dat ik krijg van jouw posts?

Comment

Moet ik trouwfoto's nemen doe ik het in een decoride als je wil weten hoe die eruitziet ga dan naar;
              www.desktopmachine.com

Dan hebt je links een alfabetische lijst dus niet moeilijk om te vinden en dan die witte.

Weer ontopic: Magnifieke moto.

Comment

hier eentje in burn-out mode

Dit is wel een 600cc hoor, gene 1000 als op pagina 3.
                De 600cc kwam niet fabriek-af in deze colors (ie is dus herspoten geweest), terwijl de 1000 da wel is.
                R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Even wat uitleg over die moto:

Cbr 600 bjr 2000 34000 km
                  had schuifschade ( grindbak links in zolder en rechts franchorchamps ) .
                  Niks enstig enkel is de combinatie grind en plastic alsook alu niet schadevrij .
                  Resultaat : plasticlas 12 stuks , 1l grondverf , 1 pot plamuur , 3 lit kleur .
                  frame : zuiver gemaakt ( polieren wordt winterproject )
                  motor : polieren krukas , nieuwe lagerschalen , polieren drijfstangen (+ blue -printen ), uitbalanceren, honen cilinders ( hadden geen slijtagelijnen , maar we waren toch bezig ) polieren en blue-printen zuigers , nieuwe zuigerveren, sterkere klepveren (en bijhorende rodage ervan ) montage hiervan in een geflowde cilinderkop ( ex-kris vermeulen sanyo team 1999-2000) bougies type 10 ngk ( hogere compressie )
                  koppakking -10 micron ( hogere comp ) nokkenassen hrc type 1999 .
                  carters zijn volledig ontbraamd en zuiver gemaakt .
                  Versnellingsbak :
                  langere eerste versnelling , 2 korter , 3 std ,4 std , 5 korter,6 korter .
                  resulteerd in verder doorlopen in toeren .
                  elektriek : aangepast cdi +1500 tr met andere mapping .
                  alles nagetrokken met nen goeie momentsleutel en startte direkt .
                  Carbu setting gewijzigd : sproeiers veranderd , hrc naaldjes , rijker op de naald geplaatst en luchtfilterke van k&n .
                  Volledige titanium Akropovic uitlaatlijn .
                  En terwijl we bezig zijn .
                  Schakelset van Harris , ohlins binnenwerk voor en stuurdemperke ohlins .

Comment

Mijne pa rijdt met ne Fireblade ResolReplica en 'k heb em gistere gevraagd om is deftig foto's te nemen.. In afwachting, dit is een fotootje in Teksel (of hoe ge da ook schrijft), eilandjes die bij Nederland horen (Friesland ofzoiets)..

Bijgevoegde Bestanden

Comment

*Ingeving*

Wtr van het AW heeft ze is gespot same met de motor van zijn vriendin (die met den oranje seatcover is van hem)..
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by Astian; 20/11/2005, 14:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
                        *Ingeving*

Wtr van het AW heeft ze is gespot same met de motor van zijn vriendin (die met den oranje seatcover is van hem)..
                        Whhooo, vette motoren !

Comment

Ik ken zo goed als niets van moto's, maar kan er iemand hier mij zeggen of een "Moto Guzzi" iets exclusiefs is?

Comment

Redelijk ja.. Ze worden nog altijd wel gemaakt, maar er zijn er maar weinigen die nog bollen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                              Ik ken zo goed als niets van moto's, maar kan er iemand hier mij zeggen of een "Moto Guzzi" iets exclusiefs is?
                              Bwah, je komt het niet dagelijks tegen, maar de modellen zijn niet duur ofzo.
                              A Twist of the Wrist

Comment

Ducati 996, misschien niet exclusief maar ik kon het niet laten om hem te posten omdat hij gewoon enorm mooi is in deze bestickering .

Comment

enorm mooi is idd het minste wat je kan zeggen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                    Bwah, je komt het niet dagelijks tegen, maar de modellen zijn niet duur ofzo.
                                    Ik ben nog eens gaan kijken en het blijkt een "Moto Guzzi 1100 Sport" te zijn...

Comment

Zoals ik beloofd heb.. Ik ga de foto's van mijne pa zenne Fireblade posten..

Dit de 600 van de verkoper zelf..

**Edit.. Waarom staat da manneke daar plots te gape naast den Post Titel?

Comment

dat heb je daar zelf gezet door het onderaan aan te klikken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                                          Ik ben nog eens gaan kijken en het blijkt een "Moto Guzzi 1100 Sport" te zijn...
                                          Neem foto en zet hier ...

Zoals al gezegd is, je ziet ze niet alle dagen en in dat opzicht zijn ze vrij exclusief.

Comment

Working...
                                          X