Als ik ze een keer niet indoe, valt me pas op hoe luid de rijwind is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve moto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaDeed ik vroeger ook toen ik nog achterop bij pappie met de motor ging toeren. T'is niet het uitlaatgeluid, maar het is vooral de rijwind dat schadelijk is voor de oren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Traceridd, ik draag ze enkel als ik lange ritten ga doen of als ik op circuit ga rijden. maar idd het helpt wel, alleen is het soms nogal misleidend...je stemt je snelheid een beetje af op de rijwind en het geluid...althans ik toch
No offence hé.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turboAlléz, dan heb je nu toch de reden gevonden waarom je al 2 keer op je plaat bent gegaan.
No offence hé.
en kmoet toegeven dat ik ze in Folembray niet altijd heb gedragen, met de val toen ook niet. enkel de eerste sessie, de andere niet meer en ik ging sneller rond in de andere sessies zonder oordopjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jellemeen je dat? ik vind dat een vespa bijna geen lawaai maakt, voor mij mocht ie wel wat zwaarder klinken...
Dat gaat heel luid (goedkope helm hé)Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracerksnap nie da da er iets mee te maken heeft ma komA Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turboAls je normaal gezien rondrijdt zonder oordoppen en je neemt een bocht tegen een bepaalde snelheid, en dan doe je oordoppen in op circuit en wil tegen dezelfde snelheid (lees: met dezelfde hoeveelheid lawaai) door die bocht gaan dan ga je toch veel te hard door de bocht.
maar ge hebt wel gelijk op één of ander manier...soit 'discussie' gesloten...kben te moeLast edited by Tracer; 10/10/2006, 19:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjenmotogp jongens dragen ook oordoppen
ik heb nakano ies zien rijden mee de moto gp op francorchamps, die hoorde aan den andere kant vant circuit rijden toen die passeerde richting radillion sprongen mijn trommelvliezen bijna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjenmotogp jongens dragen ook oordoppen
Ooit al es zo'n GP-masjien horen draaien?? Haal gewoon uw demper vd Gixxer & je komt al wat in de buurt Dan kun je 't wel begrijpen dat ze oordopjes dragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VanniOoit al es zo'n GP-masjien horen draaien?? Haal gewoon uw demper vd Gixxer & je komt al wat in de buurt Dan kun je 't wel begrijpen dat ze oordopjes dragen.
edith zegt dat er een linkje is
View My VideoLast edited by Tracer; 11/10/2006, 10:32.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HayesDas luid
Niet zelf gezien, maar deze Suzuki b-king wordt in producti egenomen. 1500cc en 200pk
Die uitlaten die er zo uitsteken achteraan vind 'k wel iets minder.
Btw, waar zijn die z'n achteruitkijkspiegels?
Comment
-
Comment