Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve moto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een Buell XB12S is niet echt exclusief te noemen, maar 't spuitwerk van deze is dat wel.

Comment

• Orange

Comment

• Buell ...
        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• cool dat zou nog iets voor mij zijn
          1978 BMW E21 323i
          2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
          2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Ondertussen ook exclusief: R1 en R6 van 10 jaar geleden.
            (Die wit-rode he... )

Comment

• waar heb je die foto's genomen?
              1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                waar heb je die foto's genomen?
                De R-series van Yamaha bestaan nu 10 jaar.

Om dat te vieren, organiseert mijn dealer (Motocity in Zwevegem) een feestweek. Gisterenavond was er een receptie. Hij zorgde ervoor dat er van elk jaar een R1/R6 te zien was, alsook de compleet nieuwe R6 was erbij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                  cool dat zou nog iets voor mij zijn
                  Voor mij ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk Berichten

Om dat te vieren, organiseert mijn dealer (Motocity in Zwevegem) een feestweek. Gisterenavond was er een receptie. Hij zorgde ervoor dat er van elk jaar een R1/R6 te zien was, alsook de compleet nieuwe R6 was erbij.

jup heb het gelezen in de Motorwereld dat het 10 jarig bestaan was en kon je testrijden dit weekend? of laten ze dat tegenwoordig niet meer zo snel toe met de nieuwe r-reeksen?
                    1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk Berichten

Mooi!
                      De R1's en R6'en zijn op puur esthetisch vlak eigenlijk altijd m'n favorieten geweest onder de racers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                        Buell ...
                        Ik ben te groot voor een Buell

Comment

• Als ik zelf een R1 kocht, het zou het 2003 of 2004 model zijn, ook al vind ik de 2000 de mooiste.

R6 is de 2005 de mooiste.

Buel heeft altijd wel iets gehad, maar nen moto die aan +/- 5000 toeren al int rood draait, da ist toch ni vink...
                          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                          Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten

Buel heeft altijd wel iets gehad, maar nen moto die aan +/- 5000 toeren al int rood draait, da ist toch ni vink...
                            How how, een Buell draait wel iets hoger hoor. De XB12 gaat in 't rood bij 6.800 rpm, de XB12 model 2008 bij 7.100 rpm. Zo'n vette twin dient trouwens niet om in de toeren te jagen, die hebben voldoende koppel onderin, 2.000 rpm, op 't gas en gaan.

Het blijft natuurlijk een beperkt toerentalgebied, je houdt ervan, of je houdt er niet van. Ik vind het persoonlijk zalig. Stampende pistons onder uw gat, open uitlaten erbij, da's kicken (vind ik).
                            Mijn volgende wordt 99% zeker een Buell.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Mooi!
                              De R1's en R6'en zijn op puur esthetisch vlak eigenlijk altijd m'n favorieten geweest onder de racers.
                              Same here.
                              Lekker aggressief die neus.
                              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• tegenwoordig op discovery channel is er elke avond bijna een aflevering van biker build off, nu op zich choppers... niet echt mijn ding, wel mooi en vet maar niet om mee rond te bollen. Tot ik die kerel zijn werk zag.... http://www.rookecustoms.com/designs.html
                                het is makkelijker om te remmen dan om uit te blutsen

Comment

• Ja, ik blijf daar ook wel eens plakken. Probleem is dat het om 23u is zeker, vorige maand toch. Maar door slaapgebrek (wegens 2 kleine kids die 's nachts nie slapen) ben ik dan meestal al gaan maffen, of ben ik in de zetel in slaap gesukkeld...

Deze trike vond ik zalig. Iet shelemaal anders, te koop voor slechts 79.500 dollar.

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• ja idd, vorige week was het tussen 12 en 1....
                                    ik slaap toch slecht, dus vond da wel ok om naar te kijken

Comment

• 't was gisteren die aflevering op discovery! idd echt wel vet, een 26 inch wiel vanvoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                        Ik ben te groot voor een Buell
                                        Ik niet Op het autosalon eens op plaatsgenomen en is per-fect

Last edited by Fred; 27/02/2008, 02:16.
                                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Aangezien jullie zeiden dat de 888 sp4 iets exclusief was heb ik er eens fotokes van genomen

Comment

Working...
                                          X