Een Buell XB12S is niet echt exclusief te noemen, maar 't spuitwerk van deze is dat wel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve moto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier
Collapse
X
-
cool dat zou nog iets voor mij zijn
Comment
-
waar heb je die foto's genomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenwaar heb je die foto's genomen?
Om dat te vieren, organiseert mijn dealer (Motocity in Zwevegem) een feestweek. Gisterenavond was er een receptie. Hij zorgde ervoor dat er van elk jaar een R1/R6 te zien was, alsook de compleet nieuwe R6 was erbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtencool dat zou nog iets voor mij zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk BerichtenDe R-series van Yamaha bestaan nu 10 jaar.
Om dat te vieren, organiseert mijn dealer (Motocity in Zwevegem) een feestweek. Gisterenavond was er een receptie. Hij zorgde ervoor dat er van elk jaar een R1/R6 te zien was, alsook de compleet nieuwe R6 was erbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk BerichtenDe R-series van Yamaha bestaan nu 10 jaar.
De R1's en R6'en zijn op puur esthetisch vlak eigenlijk altijd m'n favorieten geweest onder de racers.
Comment
-
Comment
-
Als ik zelf een R1 kocht, het zou het 2003 of 2004 model zijn, ook al vind ik de 2000 de mooiste.
R6 is de 2005 de mooiste.
Buel heeft altijd wel iets gehad, maar nen moto die aan +/- 5000 toeren al int rood draait, da ist toch ni vink...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
Buel heeft altijd wel iets gehad, maar nen moto die aan +/- 5000 toeren al int rood draait, da ist toch ni vink...
Het blijft natuurlijk een beperkt toerentalgebied, je houdt ervan, of je houdt er niet van. Ik vind het persoonlijk zalig. Stampende pistons onder uw gat, open uitlaten erbij, da's kicken (vind ik).
Mijn volgende wordt 99% zeker een Buell.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMooi!
De R1's en R6'en zijn op puur esthetisch vlak eigenlijk altijd m'n favorieten geweest onder de racers.
Lekker aggressief die neus.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
tegenwoordig op discovery channel is er elke avond bijna een aflevering van biker build off, nu op zich choppers... niet echt mijn ding, wel mooi en vet maar niet om mee rond te bollen. Tot ik die kerel zijn werk zag.... http://www.rookecustoms.com/designs.html
het is makkelijker om te remmen dan om uit te blutsen
Comment
-
Ja, ik blijf daar ook wel eens plakken. Probleem is dat het om 23u is zeker, vorige maand toch. Maar door slaapgebrek (wegens 2 kleine kids die 's nachts nie slapen) ben ik dan meestal al gaan maffen, of ben ik in de zetel in slaap gesukkeld...
Deze trike vond ik zalig. Iet shelemaal anders, te koop voor slechts 79.500 dollar.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment