knap, hij ziet er nog heel goed uit ondanks zijne leeftijd amai
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve moto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenSchijn bedriegt een beedje, hij stond buiten omdat hij nimeer rijd .. Hij was er eerder die dag ( gistere ) me stilgevallen .. Was aan het rijden en bam oppeens gedaan zijn hem dan gaan halen met de camionette !
Ergens een technisch probleempje wordt al aan gewerkt atm
Comment
-
Wat een geile moto. Toch knapper dan een 916
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenWat een geile moto. Toch knapper dan een 916
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichtenkwil ze u altijd sturen op msn just ask
Comment
-
-
Vanmiddag op de Kemmelberg een Can Am Spyder gespot. Moest heel vlug zijn om een foto te trekken, vandaar de kwaliteit. Ik zag ook eerst niet wat er precies op me afkwam.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenVanmiddag op de Kemmelberg een Can Am Spyder gespot. Moest heel vlug zijn om een foto te trekken, vandaar de kwaliteit. Ik zag ook eerst niet wat er precies op me afkwam.
i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenVanmiddag op de Kemmelberg een Can Am Spyder gespot. Moest heel vlug zijn om een foto te trekken, vandaar de kwaliteit. Ik zag ook eerst niet wat er precies op me afkwam.
Wel een speciale zithouding. Maar één hendel aan het stuur voor de koppeling, de rem is een voetrem die blijkbaar alle 3 de wielen afremt.
De kostprijs is wel niet van de poes, 15.000 Euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk heb vorige week naar zo eentje staan kijken bij Moto's Wim in Lotenhulle.
Wel een speciale zithouding. Maar één hendel aan het stuur voor de koppeling, de rem is een voetrem die blijkbaar alle 3 de wielen afremt.
De kostprijs is wel niet van de poes, 15.000 Euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenVoor 15 000 euro koop ik me wel een ander vervoersmiddel hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenDat vond ik ook, met dat geld koop ik mij 2 bikes (okkazie Duc 916 en een witte Hornet)
Ik zou gewoon de bestelling van den HANNspree laten komen, alles erop en eraan nemen (complete uitlaatlijn van Arrow, GPSje, ...)
'k Zou zeggen: "en van de rest koop ik naft', maar ik heb een tankkaart van't werk
Comment
Comment