In navolging van het populaire "algemeen"-topic, deze moto-pagina. Gewoon om foto's van speciale moto's te zetten die je ergens bent tegengekomen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve moto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier
Collapse
X
-
De ratbike-eigenaar is een vreemde vogel. Hij is de énige motorrijder die je klappen geeft, als je langs zen motor passerend rnáást het ding rochelt.
Ik moet wel zeggen, bijwijlen heb ik ook wat ratbike-eigenschappen : ik vind 't fun om met de moto zo'n gravelbaantje wat op en af te rijeh, en dan m'n moto te bezien hoe lekker stoffig 'ie wel ni is. Vooral dat witte gravel leent zich daar uitstekend toe.
Daarna is 't echter meteen naar 't Olifantje.
Comment
-
Deze is van een hele goede maat van mij. Het is een Triumph Daytona 600.
De foto is van 2 weken geleden toen hij ff zijn nieuwe uitlaat en powercommander kwam laten zien die hij er net had laten opzetten
Ik vindt het persoonlijk echt wel een machine om van te kwijlen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaDa's dan toch nog iets positiefs over die duozit. Volgens sommige motormagazines is die echt te klein om de vriendin eens mee te pakken.
Uw vriendin pakken met een duozit .... djeezes ... ge hebt gij nogal wa fantasie zu
BTW
Die MV Augusta is heeeel mooi en klinkt zalig maar is echt niet suppersnel, traag is hij nu ook nie zu, maar erh zet hem niet naast een ZX10, R1, GSXR 1000, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lucius ZE IEVIL ZX9 RiderZeg sepultura gij zijt echt wel een viespeukske zunne ...
Uw vriendin pakken met een duozit .... djeezes ... ge hebt gij nogal wa fantasie zu
BTW
Die MV Augusta is heeeel mooi en klinkt zalig maar is echt niet suppersnel, traag is hij nu ook nie zu, maar erh zet hem niet naast een ZX10, R1, GSXR 1000, ...
Comment
Comment