Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve moto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Exclusieve moto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier

In navolging van het populaire "algemeen"-topic, deze moto-pagina. Gewoon om foto's van speciale moto's te zetten die je ergens bent tegengekomen.

Eigenlijk wou ik gewoon deze foto's posten maar ik vond geen geschikte thread.

Comment

foto's van het motokamp vorig weekend, dat jaarlijks in Loppem plaatsvindt.

Twee zelfgemaakte trikes:

Comment

En deze... 2300 cc!!!!

Comment

Deze stond aan de 'Seven' in Brugge; ook een tweewieler, dus...

Comment

Ik heb vandaag een Laverda gezien, wel geen foto's genomen. Lekker geluid wel. Beats any Ducati.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wotr
              Eigenlijk wou ik gewoon deze foto's posten maar ik vond geen geschikte thread.

Kuch hoest

appart is het wel maar erh kuch hoest rochel

erh man ge moet moedig zijn om met da stort rond te rijden.

Comment

Da's een ratbike, een soort van samenraapsel van allerlei motorfietsonderdelen gevonden op het stort.

Comment

Ik weet wat rat bikes zijn

Rare mensen die hun daarmee bezig houden, allee vin ik toch, ik die me moto zo proper en mooi mogelijk probeer te houden.

Comment

De ratbike-eigenaar is een vreemde vogel. Hij is de énige motorrijder die je klappen geeft, als je langs zen motor passerend rnáást het ding rochelt.

Ik moet wel zeggen, bijwijlen heb ik ook wat ratbike-eigenschappen : ik vind 't fun om met de moto zo'n gravelbaantje wat op en af te rijeh, en dan m'n moto te bezien hoe lekker stoffig 'ie wel ni is. Vooral dat witte gravel leent zich daar uitstekend toe.

Daarna is 't echter meteen naar 't Olifantje.

Comment

Ik heb eens het genoegen gehad om deze motor in het echt te zien:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wotr
                        nogal off topic, maar in de fietsenwinkel in de nederkouter in gent staan er zo verschillende fietsen.

Comment

Deze is van een hele goede maat van mij. Het is een Triumph Daytona 600.
                          De foto is van 2 weken geleden toen hij ff zijn nieuwe uitlaat en powercommander kwam laten zien die hij er net had laten opzetten

Ik vindt het persoonlijk echt wel een machine om van te kwijlen

Antwerpen is't Stad
                          en al de rest is parking!!

Comment

KNAPPE uitlaat

en bij die agusta valt me telkens op hoe mooi ze die duozit geintrigeerd hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                              KNAPPE uitlaat

en bij die agusta valt me telkens op hoe mooi ze die duozit geintrigeerd hebben
                              Da's dan toch nog iets positiefs over die duozit. Volgens sommige motormagazines is die echt te klein om de vriendin eens mee te pakken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                Da's dan toch nog iets positiefs over die duozit. Volgens sommige motormagazines is die echt te klein om de vriendin eens mee te pakken.
                                Zeg sepultura gij zijt echt wel een viespeukske zunne ...

Uw vriendin pakken met een duozit .... djeezes ... ge hebt gij nogal wa fantasie zu

BTW

Die MV Augusta is heeeel mooi en klinkt zalig maar is echt niet suppersnel, traag is hij nu ook nie zu, maar erh zet hem niet naast een ZX10, R1, GSXR 1000, ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucius ZE IEVIL ZX9 Rider
                                  Zeg sepultura gij zijt echt wel een viespeukske zunne ...

Uw vriendin pakken met een duozit .... djeezes ... ge hebt gij nogal wa fantasie zu

BTW

Die MV Augusta is heeeel mooi en klinkt zalig maar is echt niet suppersnel, traag is hij nu ook nie zu, maar erh zet hem niet naast een ZX10, R1, GSXR 1000, ...
                                  Ik bedoel dus dat de duozit te klein is om te gebruiken als duozit.

Comment

Héhéhéhé

Kzal zelf is ne foto moeten posten hé ...

Comment

Twee maandagen geleden ergens getrokken, wie raadt waar krijgt een ..... eeuuuhhh ..... kus of zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Adrie
                                        Zijn vorige moto was een R1 en zijn huidige is ongeveer hetzelfde qua prestaties zegt hij..
                                        Dat klopt wel, want ik heb het over die nieuwe R1 05, etc. Die beesten hebben een PK of 30 meer hoor

Comment

Working...
                                        X