Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve moto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• knap, hij ziet er nog heel goed uit ondanks zijne leeftijd amai
    1978 BMW E21 323i
    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Schijn bedriegt een beedje, hij stond buiten omdat hij nimeer rijd .. Hij was er eerder die dag ( gistere ) me stilgevallen .. Was aan het rijden en bam oppeens gedaan zijn hem dan gaan halen met de camionette !

Ergens een technisch probleempje wordt al aan gewerkt atm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
        Schijn bedriegt een beedje, hij stond buiten omdat hij nimeer rijd .. Hij was er eerder die dag ( gistere ) me stilgevallen .. Was aan het rijden en bam oppeens gedaan zijn hem dan gaan halen met de camionette !

Ergens een technisch probleempje wordt al aan gewerkt atm
        ah ok, zal wel opgelost geraken zeker?
        1978 BMW E21 323i

Comment

• Das zeker da deze week rijd em terug !

Comment

• Wat een geile moto. Toch knapper dan een 916
            R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
              Wat een geile moto. Toch knapper dan een 916
              persoonlijk vind ik de 916 knapper van design
              1978 BMW E21 323i

Comment

• Bijna vergeten, een K1200R in blauw, kuipje vanvoor, nog nooit zo gezien. Hij stond naast een R1

Last edited by manneke; 27/05/2008, 18:57.
                i 1 2 1/2 6

Comment

• ai ai ai... da kleur...
                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• Deze vind ik nog wel show, en dat met de gsm

Comment

Deze vind ik nog wel show, en dat met de gsm

kzie kruisjes

Comment

• kwil ze u altijd sturen op msn just ask

Comment

kwil ze u altijd sturen op msn just ask
                          'k zie ze

Comment

• Ik heb dezelfde, maar dan in't klein

Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten

Deze vind ik nog wel show, en dat met de gsm

Comment

• Vanmiddag op de Kemmelberg een Can Am Spyder gespot. Moest heel vlug zijn om een foto te trekken, vandaar de kwaliteit. Ik zag ook eerst niet wat er precies op me afkwam.

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• 3 wielen != moto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                  Vanmiddag op de Kemmelberg een Can Am Spyder gespot. Moest heel vlug zijn om een foto te trekken, vandaar de kwaliteit. Ik zag ook eerst niet wat er precies op me afkwam.
                                  Toevallig, ik heb ook zo één gezien in Knokke vandaag. Eerste keer dat ik zoiets zag, kwam nog een 'mooi' geluid uit, hij was aan het parkeren.
                                  i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                    Vanmiddag op de Kemmelberg een Can Am Spyder gespot. Moest heel vlug zijn om een foto te trekken, vandaar de kwaliteit. Ik zag ook eerst niet wat er precies op me afkwam.

Ik heb vorige week naar zo eentje staan kijken bij Moto's Wim in Lotenhulle.
                                    Wel een speciale zithouding. Maar één hendel aan het stuur voor de koppeling, de rem is een voetrem die blijkbaar alle 3 de wielen afremt.

De kostprijs is wel niet van de poes, 15.000 Euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                      Ik heb vorige week naar zo eentje staan kijken bij Moto's Wim in Lotenhulle.
                                      Wel een speciale zithouding. Maar één hendel aan het stuur voor de koppeling, de rem is een voetrem die blijkbaar alle 3 de wielen afremt.

De kostprijs is wel niet van de poes, 15.000 Euro.
                                      Voor 15 000 euro koop ik me wel een ander vervoersmiddel hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                                        Voor 15 000 euro koop ik me wel een ander vervoersmiddel hoor
                                        Dat vond ik ook, met dat geld koop ik mij 2 bikes (okkazie Duc 916 en een witte Hornet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                          Dat vond ik ook, met dat geld koop ik mij 2 bikes (okkazie Duc 916 en een witte Hornet)

Ik zou gewoon de bestelling van den HANNspree laten komen, alles erop en eraan nemen (complete uitlaatlijn van Arrow, GPSje, ...)

'k Zou zeggen: "en van de rest koop ik naft', maar ik heb een tankkaart van't werk

Comment

Working...
                                          X