Da's een Indian Four, geen Harley.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Harley Davidson Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDa's een Indian Four, geen Harley.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
Enfin, ot maar weer.
Die oudjes
't Is niet omdat je die foto van een Harley site haalt dat het een Harley is hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie Indian heeft een vier-in-lijn zo op de foto te zien, naar mijn gedacht heeft Harley alleen maar V-twins gemaakt.
't Is niet omdat je die foto van een Harley site haalt dat het een Harley is hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie Indian heeft een vier-in-lijn zo op de foto te zien, naar mijn gedacht heeft Harley alleen maar V-twins gemaakt.
Bijgevoegde BestandenA Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenZe zijn simpel begonnen: met een ééncilinderke.
Zijn ze niet vrij snel overgegaan op de V-twins?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat wist ik niet, 't model zal wel niet lang bestaan hebben zeker?
Zijn ze niet vrij snel overgegaan op de V-twins?A Twist of the Wrist
Comment
-
Voor de liefhebbers.
Filmpje dat ik gemaakt heb op de opendeur van 16 sep 2007 bij Harley Davidson dealer Claassen te Geel.
Het vertrek van de ride out.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk BerichtenIk herinner me nog dat toen we op reis waren in Cuba we daar ook steeds op Discovery Channel dagelijk reportages zagen over OCC (Orange County Choppers) http://www.orangecountychoppers.com/
Weet wel niet of die van Harley's vertrekken of Harley motors gebruiken...
American Chopper is op Belgacom bekeibaar opde Discovery channel Zondag avonds.
nee de gebruik geen Harley Motors; Normaal, TP of S&S 124cu 2000cc
I've been to their shop and factory and met both Paul snr and Jr and have their autographs.
Comment
Comment