Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Harley Davidson Lovers
Collapse
X
-
Ik herinner me nog dat toen we op reis waren in Cuba we daar ook steeds op Discovery Channel dagelijk reportages zagen over OCC (Orange County Choppers) http://www.orangecountychoppers.com/
Weet wel niet of die van Harley's vertrekken of Harley motors gebruiken...
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenEr was gisteren op Discovery Channel een reportage over Harley's. Vooral over de mopgelijkheden tot customizen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVoor mij dus de deze, omwille van het weinige aan chroom.
De Harley Davidson VRSCDX Night Rod Special met lekkere dubbele shotgun uitlaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenCouldn't agree more, wat een beest Iemand een idee wat dit beestje nieuw zou kosten?A Twist of the Wrist
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAl is meegereden?
kzie ze wel graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtennéé , en kben da niet echt van plan ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOei, schrik?
zot banéé maar kzie ze gewoon graag tis al geef me maar iets anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenzeker
zot banéé maar kzie ze gewoon graag tis al geef me maar iets anders
Ik ben niet echt voor moto's heb me al wel eens dikwijls aan een ritje als mederijder gewaagd, maar dan op 'n gezapig tempo, vind het toch maar zozo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenHonda PX?
Ik ben niet echt voor moto's heb me al wel eens dikwijls aan een ritje als mederijder gewaagd, maar dan op 'n gezapig tempo, vind het toch maar zozo
maar liever een cross
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtennéé , px ook niet. kzie den px heel graag .
maar liever een cross
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenSparen en kopen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtensparen ja , maar kopen niet
Enfin, ot maar weer.
Die oudjes
Comment
Comment