Mededeling

Collapse
No announcement yet.

show your bike

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mijn verstand zegt dat je het moet doen als je er geen (lees: niet te veel) geld op verliest.
    Een Bandit zal alleszins meer "oempffff" hebben dan een gs.
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
      Mijn verstand zegt dat je het moet doen als je er geen (lees: niet te veel) geld op verliest.
      Een Bandit zal alleszins meer "oempffff" hebben dan een gs.
      Yep,...maar het is altijd hetzelfde liedje hoor.
      Toen ik mijn splinternieuwe CBR600f kocht eind 2000, wenste ik als nieuwjaarscadeau al een Fireblade.. niet zozeer voor de extra snelheid, maar wel voor het rijden met2.
      En zo gaat dat altijd!
      Eerst had ik nen auto met 80, dan met 110, dan met 150 en nu met 200pk.. en 't is nooit genoeg.

Misschien is het wel het best om te blijven rijden met de 500, al was het maar alleen om veeeeel te leren, want dat deed ik toch wel in mijn eerste periode op de motor.

Comment

mijn bandit 1200, bj2005.
        Bijgevoegde Bestanden
        i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
          De demper is in carbon, het enige dat erop staat zijn metalen letters "ZOEF" en in het klein erin ge-etst: "not for road use". Heeft iemand meer info over deze demper? Een google levert niets op...
          ...
          Misschien selfmade?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk Berichten
            Eerst had ik nen auto met 80, dan met 110, dan met 150 en nu met 200pk.. en 't is nooit genoeg.
            Mijn eerste autoke had 130 Pk, mijne laatste heeft 'r 115.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk Berichten
              Hier mijne "opgefokte booster rommel"

Foto met nieuwe digitale binnenrotor onsteking:

Zit een minarelli horizontaal blok op (Yamaha Aerox,Neo's,Beta Ark...)
              zodat hij nu watergekoeld is en inlaat op het blok zit ipv. op de cilinder.

Dit zit er op het blok/is verandert.

Malossi mhr speed 7t 70cc cilinderkit (afgewerkt)
              Power-one pen 12krukas
              SKF c4 lagers
              Blok op cilinder spoelers aangepast en geflowed
              Malossi binnenrotor onsteking
              NGK racing bougiekabel
              MHR 2000 vario
              Malossi kevlar overrange riem
              Malossi overrange poulies
              Malossi delta clutch koppeling
              Malossi vertanding
              Yasuni carrera21 uitlaat
              Stage6 28mm pwk carburateur
              Malossi piaggio recht spruitstuk
              Kiesler wig
              V-force3 menbraam
              Inlaat volledig aangepast op 28mm carbu
              ....

Had even geleden met iets mindere setup op de testbank 21.9pk (dit is dmv vario ongeveer constant van 0 tot topsnelheid)
              En geen schrik hij komt nog maar heel zelden op de openbare weg
              Is gemaakt voor legale sprints, vooral in nederland

haha openbare weg of niet. met dees zet ge zo ne combi toch dik int zak lol
              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
              ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                haha openbare weg of niet. met dees zet ge zo ne combi toch dik int zak lol
                Nja sure ... met een grote portie geluk ... maar dit geluk kan heel snel keren
                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                  Nja sure ... met een grote portie geluk ... maar dit geluk kan heel snel keren

Dat is met alles in 't leven hé.

Comment

Normaal rij ik met zo eentje :

écht dikke fun
                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                      Normaal rij ik met zo eentje :

écht dikke fun
                      Wat is er dan nu misschien abnormaal? Anyway, ziet er vetjes uit. Eigen topicje aanmaken?!

Comment

Zier er best wel oké uit. Maar zuipen die dingen niet verschrikkelijk veel? Ik heb ook al gehoord dat ze niet echt betrouwbaar zijn. Maar zoals ik al wist te zeggen, 't is van horen zeggen hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Zier er best wel oké uit. Maar zuipen die dingen niet verschrikkelijk veel? Ik heb ook al gehoord dat ze niet echt betrouwbaar zijn. Maar zoals ik al wist te zeggen, 't is van horen zeggen hé.
                          Bwoah, weet ge: het schijnt dat Bandit's ook vierkant draaien...

En 't schijnt dat de zon ook schijnt ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                            Wat is er dan nu misschien abnormaal? Anyway, ziet er vetjes uit. Eigen topicje aanmaken?!
                            Rij nu enkele maanden met dit rond (woon-werk verkeer)

en alle kleine verplaatsingen doe ik met :

Maar dan wel in speciale kleurstelling (geel-zwart) en met wat pepmiddelen op
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Ze zeggen idd veel. Nu, die TnT's zijn ni echt zuinig, da klopt... Maar die Tre-K (treeee kappa uitgesproken) verbruiken een 7-8 liter. Ni weinig, maar veel is een zwaar woord gezien de prestaties.

En betrouwbaar? Ik rij alledagen met de moto naar mijn werk (is eigenlijk bedrijfsvoertuig ) en heb nog geen problemen ondervonden. Mijn neef daarentegen heeft zijnen speed triple wél al mogen takelen met de huidige kou

Dus ik klaag niet qua betrouwbaarheid
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

Vetgeil machientje..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                                  Bwoah, weet ge: het schijnt dat Bandit's ook vierkant draaien...
                                  De hint is aangekomen vriendje . Heb je iets vierkants opgemerkt op de meet?
                                  Eigenlijk een belachelijke quote he..., bandit en vierkant in een zin, tsss...
                                  i 1 2 1/2 6

Comment

[quote=Tjeu;2341554]Rij nu enkele maanden met dit rond (woon-werk verkeer)

Prachtige machine.

Werk jij bij een benelli dealer misschien ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                      Ze zeggen idd veel. Nu, die TnT's zijn ni echt zuinig, da klopt... Maar die Tre-K (treeee kappa uitgesproken) verbruiken een 7-8 liter. Ni weinig, maar veel is een zwaar woord gezien de prestaties.

En betrouwbaar? Ik rij alledagen met de moto naar mijn werk (is eigenlijk bedrijfsvoertuig ) en heb nog geen problemen ondervonden. Mijn neef daarentegen heeft zijnen speed triple wél al mogen takelen met de huidige kou

Dus ik klaag niet qua betrouwbaarheid
                                      Voilà se.
                                      Daarom dat ik zeg van horen zeggen hé.

Comment

Die Benelli's zien er allemaal zalig uit. maar in motortests is er altij deen grote MAAR...
                                        Maar dat is bij veel moto's zo en kan je ook omschrijven als "karakter"
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

mijn machientje om wa dom mee te doen
                                          velgen gespote en rand is bling bling

Comment

Working...
                                          X