Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn verstand zegt dat je het moet doen als je er geen (lees: niet te veel) geld op verliest.
Een Bandit zal alleszins meer "oempffff" hebben dan een gs.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Mijn verstand zegt dat je het moet doen als je er geen (lees: niet te veel) geld op verliest.
Een Bandit zal alleszins meer "oempffff" hebben dan een gs.
Yep,...maar het is altijd hetzelfde liedje hoor.
Toen ik mijn splinternieuwe CBR600f kocht eind 2000, wenste ik als nieuwjaarscadeau al een Fireblade.. niet zozeer voor de extra snelheid, maar wel voor het rijden met2.
En zo gaat dat altijd!
Eerst had ik nen auto met 80, dan met 110, dan met 150 en nu met 200pk.. en 't is nooit genoeg.
Misschien is het wel het best om te blijven rijden met de 500, al was het maar alleen om veeeeel te leren, want dat deed ik toch wel in mijn eerste periode op de motor.
De demper is in carbon, het enige dat erop staat zijn metalen letters "ZOEF" en in het klein erin ge-etst: "not for road use". Heeft iemand meer info over deze demper? Een google levert niets op...
...
Had even geleden met iets mindere setup op de testbank 21.9pk (dit is dmv vario ongeveer constant van 0 tot topsnelheid)
En geen schrik hij komt nog maar heel zelden op de openbare weg
Is gemaakt voor legale sprints, vooral in nederland
haha openbare weg of niet. met dees zet ge zo ne combi toch dik int zak lol
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Zier er best wel oké uit. Maar zuipen die dingen niet verschrikkelijk veel? Ik heb ook al gehoord dat ze niet echt betrouwbaar zijn. Maar zoals ik al wist te zeggen, 't is van horen zeggen hé.
Zier er best wel oké uit. Maar zuipen die dingen niet verschrikkelijk veel? Ik heb ook al gehoord dat ze niet echt betrouwbaar zijn. Maar zoals ik al wist te zeggen, 't is van horen zeggen hé.
Bwoah, weet ge: het schijnt dat Bandit's ook vierkant draaien...
Zier er best wel oké uit. Maar zuipen die dingen niet verschrikkelijk veel? Ik heb ook al gehoord dat ze niet echt betrouwbaar zijn. Maar zoals ik al wist te zeggen, 't is van horen zeggen hé.
Ze zeggen idd veel. Nu, die TnT's zijn ni echt zuinig, da klopt... Maar die Tre-K (treeee kappa uitgesproken) verbruiken een 7-8 liter. Ni weinig, maar veel is een zwaar woord gezien de prestaties.
En betrouwbaar? Ik rij alledagen met de moto naar mijn werk (is eigenlijk bedrijfsvoertuig ) en heb nog geen problemen ondervonden. Mijn neef daarentegen heeft zijnen speed triple wél al mogen takelen met de huidige kou
Bwoah, weet ge: het schijnt dat Bandit's ook vierkant draaien...
De hint is aangekomen vriendje . Heb je iets vierkants opgemerkt op de meet?
Eigenlijk een belachelijke quote he..., bandit en vierkant in een zin, tsss...
Ze zeggen idd veel. Nu, die TnT's zijn ni echt zuinig, da klopt... Maar die Tre-K (treeee kappa uitgesproken) verbruiken een 7-8 liter. Ni weinig, maar veel is een zwaar woord gezien de prestaties.
En betrouwbaar? Ik rij alledagen met de moto naar mijn werk (is eigenlijk bedrijfsvoertuig ) en heb nog geen problemen ondervonden. Mijn neef daarentegen heeft zijnen speed triple wél al mogen takelen met de huidige kou
Die Benelli's zien er allemaal zalig uit. maar in motortests is er altij deen grote MAAR...
Maar dat is bij veel moto's zo en kan je ook omschrijven als "karakter"
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment