Mededeling

Collapse
No announcement yet.

show your bike

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    Die Benelli's zien er allemaal zalig uit. maar in motortests is er altij deen grote MAAR...
    Maar dat is bij veel moto's zo en kan je ook omschrijven als "karakter"
    Alle Benelli's zijn (veel) sportiever dan ze er uit zien. Als je ze dan ook op de juiste manier benadert, dan zijn die moto's zalig (zie bvb vergelijkingstest in Motorwereld van Tiger, Tre-K en multistrada). Benader je ze anders, dan zal je op een MAAR stuiten.

Laten we het daarbij houden, want eens ik er verder op inga blijf ik bezig
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
      Alle Benelli's zijn (veel) sportiever dan ze er uit zien. Als je ze dan ook op de juiste manier benadert, dan zijn die moto's zalig (zie bvb vergelijkingstest in Motorwereld van Tiger, Tre-K en multistrada). Benader je ze anders, dan zal je op een MAAR stuiten.

Laten we het daarbij houden, want eens ik er verder op inga blijf ik bezig
      Dat is mooi gezegd vind ik.

Comment

Comment

Wat een prachtmachine...
          Geweldige kleurstelling vind ik!

Comment

Frank69=FrankMV??
            R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

mooi machien en welkom!
              Topic maken onder Mijn Tweewieler?
              i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                Frank69=FrankMV??
                Yep

Comment

Mooie moto en heel mooie kleurstelling.
                  Niet de typische kleuren. !!
                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                    Mooie moto en heel mooie kleurstelling.
                    Niet de typische kleuren. !!
                    Jawel ,hoor,de zwart/matzwarte uitvoering 2006

Comment

knappe gixxer k5 zeker? je reed vroeger met een zx10-r 2005 als ik het mij goed herrinner opent maar rap een topic

edit: k6 dus
                      1978 BMW E21 323i
                      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Hier ons Fireblade-parkske...

De gele 2003 is van mijn vriendin, rijdt ze zowel mee op circuit als op 't straat.

De middelste is mijne circuit-blade om me af en toe eens goe uit te kunnen leven.

En de rechtse is om mee naar 't werk te rijden...

Binnenkort terug 't circuit op, vanaf eind april. 't Begint serieus te kriebelen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
                          Hier ons Fireblade-parkske...

De gele 2003 is van mijn vriendin, rijdt ze zowel mee op circuit als op 't straat.

De middelste is mijne circuit-blade om me af en toe eens goe uit te kunnen leven.

En de rechtse is om mee naar 't werk te rijden...

Binnenkort terug 't circuit op, vanaf eind april. 't Begint serieus te kriebelen...
                          die circuit blade komt me bekend voor, althans de kleurenstelling...rij je toevallig competitie?
                          1978 BMW E21 323i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FRANK69 Bekijk Berichten
                            Zwart-rood, altijd een mooie combinatie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                              knappe gixxer k5 zeker? je reed vroeger met een zx10-r 2005 als ik het mij goed herrinner opent maar rap een topic

edit: k6 dus

En ooit nog met 2 R1's. En vlot opt achterwiel
                              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

die circuit blade komt me bekend voor, althans de kleurenstelling...rij je toevallig competitie?
                                Nee, maar ik heb hem eind 2006 gekocht van iemand die er endurances mee heeft gereden. Als ge ne kleine begint te kweken worden er blijkbaar veel week... en doen ze zo'n plezierding op den duur weg.
                                Ik heb daar gene last van, heb gene kleine...

Comment

Nee, maar ik heb hem eind 2006 gekocht van iemand die er endurances mee heeft gereden. Als ge ne kleine begint te kweken worden er blijkbaar veel week... en doen ze zo'n plezierding op den duur weg.
                                  Ik heb daar gene last van, heb gene kleine...
                                  ah dus tis toch van de superbikes in francorchamps dat ik em ken was toen 4u endurance

btw liggen die slicks er nog op?
                                  1978 BMW E21 323i

Comment

ah dus tis toch van de superbikes in francorchamps dat ik em ken was toen 4u endurance

btw liggen die slicks er nog op?
                                    Toen ik em heb gekocht lagen die slicks er idd nog op en ik heb er verleden jaar nog een heel seizoen mee kunnen rijden. Nu vliegen ze er wel af voor een nieuw setje. Ben nog aan 't twijfelen tussen opnieuw slicks of Supercorsa's... Als 't nat is rij ik met gewone Diablo Corsa's (straatbanden).

Rij jij binnenkort ook in Zolder ? Wij beginnen terug te rijden op maandag 28 april...

Comment

Toen ik em heb gekocht lagen die slicks er idd nog op en ik heb er verleden jaar nog een heel seizoen mee kunnen rijden. Nu vliegen ze er wel af voor een nieuw setje. Ben nog aan 't twijfelen tussen opnieuw slicks of Supercorsa's... Als 't nat is rij ik met gewone Diablo Corsa's (straatbanden).

Rij jij binnenkort ook in Zolder ? Wij beginnen terug te rijden op maandag 28 april...
                                      Ik ben er 29 maart al,
                                      zal hier idd eens een topic openen ,maar heb nu wel wat werk met nieuwe pc en eerst alles overzetten ivm foto's en dergelijke.

Comment

slicks, heb daar altijd al eens mee willen rijden supercorsa's zijn niet slecht op circuit hoor ik van de meesten, mijn pilot powers hadden het er wreed moeilijk mee alst warm was schuiven dat die deden na een tijdje, kan ook aan mijn gebrekkige rij ervaring liggen zene

ik rij voorlopig niet meer op circuit, twee schuivers gehad met behoorlijk wat kosten (ook lichamelijk ) en als 20-jarige is dat niet makkelijk te bekostigen.

tis wel kawa day op zolder, mss eens gaan zien
                                        1978 BMW E21 323i

Comment

slicks, heb daar altijd al eens mee willen rijden supercorsa's zijn niet slecht op circuit hoor ik van de meesten, mijn pilot powers hadden het er wreed moeilijk mee alst warm was schuiven dat die deden na een tijdje, kan ook aan mijn gebrekkige rij ervaring liggen zene
                                          Ik denk eerder dat je bandendruk misschien wat te laag stond. Zagen je banden soms niet blauw verbrand ? Herinner je nog op hoeveel druk je ze (koud) zette ?

Comment

Working...
                                          X